مرگ یک فرمانده و دو عضو دیگر سپاه پاسداران ایران در سوریه

زیتون- خبر کشته شدن سه نیروی نظامی دیگر ایران از جمله یک فرمانده سپاه در سوریه منتشر شد.
139503152035295657863664 رضا رستمی‌مقدم، از فرماندهان سپاه استان لرستان یکی از کشته‌شدگان است که تسنیم از او با عنوان سردار رستمی مقدم نام برد.
قدرت عبدیانی از شهر کوهدشت لرستان و مرتضی مسیب‌زاده هم در درگیری‌های دو روز گذشته در سوریه کشته شده‌اند.
تسنیم محل کشته شدن نیروهای سپاه پاسداران را جنوب حلب اعلام کرد؛ منطقه ای که گفته می شود جنگ در آن بالا گرفته است. امروز نیروهای دولتی سوریه به همراه نیروی هوایی روسیه بیش از ۵۰ حمله هوایی در اطراف حلب انجام داده‌اند.
بی بی سی فارسی در این مورد نوشت که شاهدان عینی این عملیات را که هدفش پایگاه‌های نیروهای مخالف دولت سوریه است، یکی از سنگین‌ترین حملات چند روز گذشته توصیف کرده‌اند.
موسسه نظارت بر حقوق بشر سوریه مستقر در بریتانیا می‌گوید که نیروهای دولتی سوریه در جریان این عملیات از هلی‌کوپتر برای انداختن بمب‌های بشکه‌ای بر روی دومین شهر بزرگ سوریه استفاده کرده‌اند.
به گفته نیروهای امدادی که در حلب هستند، از دیروز تا کنون دست‌کم ۲۴ جسد از زیر خرابه‌ها در نقاط مختلف شهر بیرون آورده شده است.
از سوی دیگر رسانه‌های دولتی سوریه گزارش داده‌اند که نقاط تحت کنترل ارتش این کشور هدف حمله موشکی نیروهای مخالف دولت قرار گرفته است.
حلب، دومین شهر بزرگ سوریه مدت‌هاست میان نیروهای دولتی و مخالفان مسلح حکومت بشار اسد تقسیم شده است.
با وجود توافق آتش بس در فوریه گذشته، شمال این شهر بارها هدف حملات هوایی قرار گرفته است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »