رهبران جنبش سبز در تماس با فخرالسادات محتشمی‌پور: زندان برای‌ تاج‌زاده رسانه است 

میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی، رهبران محصور جنبش سبز در تماس با خانواده مصطفی تاج‌زاده «پایداری و صداقت، صراحت و شجاعت» این زندانی سیاسی را ستودند.

موسوی و رهنورد در این تماس از بازداشت مجدد سید مصطفی تاج‌زاده در شرایط جامعه بحران زده کنونی که به حضور و‌ نقش آفرینی وی نیاز دارد، ابراز تأسف کردند. به گزارش امتداد آنها در این تماس گفته‌اند: «زندان چون رسانه‌ای برای تاج‌زاده صدای او را بلندتر و رساتر کرده است و این تجربه‌ای است که پیش‌تر نیز، حاکمیت آن را آزموده و نتایجش را دیده‌ است». آنها با یادآوری سوابق و خدمات سید مصطفی تاج‌زاده‌ به کشور و‌ میهن، پایداری او را ستوده و برای او آرزوی سلامتی و رهایی کردند.

فخرالسادات محتشمی‌پور، همسر مصطفی تاج‌زاده نیز در یادداشتی از تماس تلفنی مهدی کروبی و فاطمه کروبی خبر داد و نوشت: «امروز بعدازظهر آقای کروبی با من تماس گرفتند و ضمن ابراز تأسف از بازداشت همسرجان آرزوی رهایی هرچه زودتر او را نمودند. بعد هم خانم‌کروبی تماس گرفتند و طبق معمول ابراز محبت کردند. هر دو‌ بزرگوار شجاعت و صراحت لهجه و صداقت همسرجان را ستودند. در آن سال‌ها قبل از هجوم وحشیانه منجر به حصر سران جنبش سبز لطف و‌ محبت آقای کروبی و‌ حاج خانم بزرگوارشان شامل حال خانواده‌های زندانیان سیاسی می‌شد. خانم رهنورد عزیز هم حتی‌المقدور در جلسات قرآن خانواده‌ها شرکت می‌کردند که البته وجودشان موجب قوت قلب بود».

مصطفی تاج‌زاده، فعال سیاسیِ مدافع اصلاحات ساختاری و معاون پیشین وزیر کشور، ۱۷ تیرماه جاری، حدود شش سال پس از آزادی از زندان بار دیگر بازداشت شد. او در پی تقلب در انتخابات سال ۸۸ به مدت ۷ سال در زندان بود.

* کانال تلگرام کلمه

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »