دستگیری ۷۰ نفر در میهمانی مختلط در فرحزاد

زیتون- روز گذشته( جمعه) مرکز اطلاع‌رسانی پلیس از دستگیری شبانه ۷۰ نفر در یکی از سفره‌خانه‌های منطقه فرحزاد تهران خبر داد.
مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی اعلام کرد که حوالی ساعت ۳ بامداد در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر حضور عده ای در یکی از سفره خانه‌های واقع در منطقه فرحزاد شرقی اکیپی از عوامل پلیس به این محل اعزام شدند.
پس از حضور ماموران در این سفره خانه که فردی معروف به «امیر ریش» تصدی گری آن را بر عهده دارد مشاهده شد که ۷۰ نفر از افراد در این سفره خانه حضور دارند و به مقر انتظامی منتقل شدند.
ایسنا نوشت دستگیرشدگان شامل ۴۰ مرد و ۳۰ زن هستند که ۶ نفرشان دوجنسه بودند.  پس از انتقال این افراد به مرکز پلیس و انجام تست الکل مشخص شد که تست الکل ۲۸ نفر از مردان و ۶ نفر از زنان مثبت است.
براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس پرونده این افراد با دستور مقام قضایی در حال پیگیری است.
پیش از این هم ۳۵ دختر و پسر جوان در قزوین به جرم حضور در یک مهمانی دستگیر و بلافاصله مجازات ۹۹ ضربه شلاق در مورد آنها اجرا شد.
طی در روزهای اخیر گزارش‌های متعددی از دستگیری دختران و پسران به دلیل شرکت در میهمانی های مختلط منتشر شده است.  دو روز قبل از بازداشت این تعداد از جوانان در قزوین، دادستانی کرمان از دستگیری ۲۳ نفر در یک مهمانی دیگر خبر داده بود.
عناوین اتهامی که دادستان عمومی و انقلاب کرمان برای این ۲۳ نفر مطرح کرده عبارتند از «شرب خمر» و «رقص مختلط با پوشش‌های نامناسب».
اواسط اردیبهشت ماه نیز خبرگزاری میزان از بازداشت «هفت بازیگر معروف سینما» در یک «پارتی شبانه» در شمال تهران گزارش داده بود. اما این گزارش‌ها کمتر اطلاعاتی دربارهٔ حکم صادره متهمین به دست داده‌اند. به فاصله چند روز بعد از آن نیز خبر بازداشت چند وکیل دادگستری در مازندران که در یک «میهمانی مختلط» و در حال مصرف «مشروبات الکلی» منتشر شده بود.
غلامحسین محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضاییه در آخرین نشست هفتگی خود با اصحاب رسانه مدعی شده بود« برخی شواهد حاکی از این است که افرادی که در برگزاری پارتی ها دست داشتند» و برگزاری این میهمانی ها را هدایت شده خوانده بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت ماهه‌ی لچک به سر،…چشمانِ موربِ زیبایی دارد؛ موهایی لخت و پوستی

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه،

ادامه »