وزیر پیشین اطلاعات با اشاره به این‌که «محور تهاجم دشمن، نفوذ است» گفت: موسسه پژوهشی صهیونیست‌ها از برخی مراکز مذهبی هم بیشتر کار می‌کنند….

حیدر مصلحی که  که در «همایش چهل و یکمین سالگرد فاجعه هفتم تیر ۱۳۶۰» افزود: دو نوع نفوذ داریم یکی نفوذ موردی و نفوذ جریانی. در مورد اول دشمن یک نفر را عامل خودش می‌کند که اینها چند زیر کد دارند. بنده براساس سند و مدرک حرف می‌زنم، یکی از زیر کدها ترور فیزیکی است، شهدای هسته‌ای، شهدای هفتم تیر، شهدای ترور فیزیکی هستند. بعد از ترور فیزیکی، ترور شخصیت است.

و  با اشاره به موضوع نفوذ گفت: موسسه پژوهشی صهیونیست‌ها از برخی مراکز مذهبی هم بیشتر کار می‌کنند چون باید ضربه عمیق بزنند. شما می‌بینید شخصیت‌هایی که کارهای بزرگی برای انقلاب می‌کنند یک دفعه تغییر می‌کند. زیرکد بعدی آنان هم سرمایه‌گذاری روی فقر است و برای هرکدام از این موارد تلاش‌های بسیاری انجام می‌دهند تا نتیجه لازم را به دست آورند.

*ایسنا

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

مطالب دیگر

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »