بیانیه سپاه در سالگرد درگذشت آیت الله خمینی:

به اصحاب شیطان اکبر اجازه عرض اندام نمی‌دهیم

زیتون- سپاه پاسداران در بیانیه‌ای به مناسبت سالگرد درگذشت آیت الله خمینی اعلام کرد که «میراث‌داران» بنیان‌گذار جمهوری اسلامی اجازه «تحریف شخصیت» وی را نخواهند داد.
در بخشی از این بیانیه آمده است:«امام خمینی (ره) ایران اسلامی را در تراز ام القرای مسلمین قرار داد که از مهم ترین شاخص‌ها و مولفه‌های معرّف آن می‌توان به رهبری دینی ، نظام حکومتی مبتنی بر اسلام و قرآن ، دشمن شناسی و استکبارستیزی ، دفاع همه جانبه از مستضعفین و محرومین جهان ، مجاهدت در ترویج اسلام ناب و انقلابی و برخورداری از توانمندی‌های راهبردی و بازدارنده اشاره کرد.»
در بخش دیگری از این بیانیه که توسط تسنیم منتشر شده، آمده است:« خورشید وجودی شخصیت و آرمان‌های امام (ره)خاموش ناپذیر است و ضرورت صیانت از گفتمان آن حضرت و روشنگری‌های دقیق، همه جانبه و مسئولانه آن برابر خطر تحریف برهمه واجب. :هر چند جانشین‌ صالح امام راحل (ره) با تبیین‌ گفتمان معمار کبیر انقلاب‌اسلامی، صیانت از اندیشه های امام (ره) را با شجاعت به شایستگی راهبری می‌کنند،اما در روزهایی که با کارفرمایی آمریکا و انگلیس تحریف شخصیت آن حضرت مجدداً در دستور کار رسانه‌های سلطه قرار گرفته است، بر میراث داران خمینی عزیز (ره) فرض است با تبیین درست، عالمانه و شجاعانه مکتب و منظومه فکری امام (ره) تحریف‌گران خبیث را رسوا و با شکست مواجه سازند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. تیتر از شیطان اکبر حرف می زند اما در متن هیچ ارجاعی وجود ندارد که بدانیم چرا این تیتر انتخاب شده است.

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

بیانیه سپاه در سالگرد درگذشت آیت الله خمینی:

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »