واکنش ناطق نوری به نامه‌‌ی فاضل لاریجانی: پسرانم فعالیت تجاری ندارند

زیتون– علی‌اکبر ناطق‌نوری، رییس بازرسی دفتر آیت‌الله خامنه‌ای،‌ گفت او به دو فرزند پسر خود توصیه کرده است که «نه در سازمان‌های دولتی کار کنند و نه فعالیت تجاری داشته باشند».

به گزارش ایلنا، ناطق‌نوری در همایش مبارزه با فساد گفت: «هفته‌ای دو گزارش به حراست رهبری ارسال می‌شود مبنی بر این که از اسم من استفاده شده است. من همین جا اعلام می‌کنم هر کسی مدرکی از فساد اقتصادی فرزندان یا داماد و سایر بستگان من دارد می‌تواند آن را منتشر کند.»

فاضل لاریجانی، برادر روسای دو قوه مقننه و قضاییه،‌ هفته گذشته با ارسال نامه‌ای به دادستان تهران خواسته بود علاوه بر بررسی اموال او «هم‌زمان دارایی‌های نزدیکان آقای محمود احمدی‌نژاد و دارایی‌های حاج علی‌اکبر ناطق‌نوری و نزدیکانشان و سایر مسئولان نظام که ممکن است شبهه‌ای در دارایی‌شان وجود داشته باشد» نیز بررسی شود. پیش از این و در جریان مناظره‌های انتخاباتی سال ۸۸ نیز محمود احمدی‌نژاد فرزندان ناطق‌نوری را به فساد متهم کرده بود.

رییس دفتر بازرسی رهبر جمهوری اسلامی با اشاره به این اتهام‌ها، گفت: «این‌که عده‌ای فقط حرف می‌زنند که فلانی یا فرزندانش از فلان رانت استفاده کرده‌اند و مدرکی ارائه نمی کنند، خود نشان دهنده عمق فساد در جامعه است.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

«اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباش پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن» و: «سر بالین فقیهی نومید کوزه‌ای دیدم لبریز سوال/… من قطاری دیدم فقه می‌برد و چه سنگین می‌رفت» به یادگار

ادامه »

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز

ادامه »