پیام دو نخبه زندانی از اوین: دست در دست هم می‌ایستیم؛ لحظه دیدار نزدیک است 

 زیتون – علی یونسی و امیرحسین مرادی، دو دانشجوی نخبه زندانی، در پیامی به مناسبت روز دانشجو از اعتراض‌های دانشجویان حمایت کردند و نوشتند:«امروز دانشگاه از یک سو عرصه نمایش آزادی‌خواهی و اتحاد دانشجویان و از سوی دیگر رسواگر ذات پلید این رژیم جنایتکار شده که وقیحانه دست به محاصره و تیراندازی و سرکوب دانشجویان می‌زند.» 

در پیام مشترک این دو دانشجو که شانزدهم آذر منتشر شد آمده است: «دانشجویان در کنار سایر جوانان دلیر و شجاع ضمانت آینده روشن ایران هستند. ما افتخار می‌کنیم که دانشجو هستیم و در برابر این دانشگاه و دانشجوها تعظیم می‌کنیم…از زندان تا دانشگاه و از دانشگاه تا خیابان دست در دست هم می‌ایستیم. ما ایمان داریم که لحظه دیدار نزدیک است.» 

این  دو دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف در فروردین ۱۳۹۹ بازداشت و  به اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام» به ۱۶ سال زندان محکوم شدند. 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

«اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباش پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن» و: «سر بالین فقیهی نومید کوزه‌ای دیدم لبریز سوال/… من قطاری دیدم فقه می‌برد و چه سنگین می‌رفت» به یادگار

ادامه »

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز

ادامه »