مولوی عبدالحمید: روایات نشان از تعرض جنسی به زندانیان زن دارد؛ بزرگ‌ترین مفسدان فی‌الارض مرتکبین همین جنایات هستند 

زیتون – به گفته مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت شهر زاهدان، برخی گزارش‌ها تعرض جنسی به زنان در زندان‌ها را تایید می‌کنند.
عبدالحمید اسماعیل‌زهی سه‌شنبه، پانزدهم آذر در توییتر نوشت:«اخباری مبنی بر تعرض جنسی به زندانیان زن به قصد تحقیر، سرکوب و اعتراف اجباری در رسانه‌ها بازتاب یافته و روایت برخی از زندانیان مؤید این امر است. در صورت اثبات، قطعا بزرگ‌ترین مفسدان فی‌الأرض مرتکبین همین جنایات هستند. لازم است قوه قضائیه این افراد را محاکمه و به اشد مجازات برساند.»
پیشتر «سی‌ان‌ان» در گزارشی از اعمال خشونت جنسی علیه بازداشت‌شدگان زن و مرد خبر داده ‌بود. این گزارش با استناد به روایات برخی از قربانیان، شاهدان و منابع بیمارستانی تهیه شده است. بیشتر این حوادث از استان‌های غربی و کردنشین کشور گزارش شده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

مهدی نصیری چندی قبل در مصاحبه با برنامه شصت دقیقه بی‌بی‌سی فارسی گفت: «اپوزیسیون ایران اگر می‌خواهد موفق شود باید شکاف بین شاهزاده (پهلوی) و (مصطفی) تاج‌زاده را از میان بردارد.» این سخن او گرچه

ادامه »

شورش‌ها، انقلاب‌ها و جنگ‌ها همواره پدیده‌هایی بوده‌اند که در بستر آنها، جنایاتی علیه یک طرف یا هر دو طرف روی می‌داده است و نظامیان

ادامه »

«اگر فقیه نصیحت کند که عشق مباش پیاله ای بدهش گو دماغ را تر کن» و: «سر بالین فقیهی نومید

ادامه »