آمریکا خواستار نشست شورای امنیت درباره حمله موشکی ایران در اربیل شد!

هیأت نمایندگی آمریکا در سازمان ملل متحد گفته که خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره حمله موشکی ایران در کردستان عراق شده است. در همین حال، هیئت دولت اقلیم کردستان عراق جلسه هفتگی خود را با حضور مسرور بارزانی و قباد طالبانی برگزار کرد. در این جلسه موضوع حمله موشکی سپاه پاسداران به اربیل بررسی شد و حاضران این اقدام را تجاوز به خاک اقلیم کردستان تلقی کردند.


ایران در قضیه حمله موشکی به اربیل، ۲ بار به دروغ متوسل شد

هوشیار زیباری رئیس دفتر سیاسی حزب دموکرات کردستان و نامزد سابق جایگاه ریاست جمهوری عراق در اظهاراتی گفت که ایران در قضیه حمله موشکی به اربیل ۲ بار به دروغ متوسل شد.

وی تصریح کرد که روایت ایران از این حمله رو به تغییر گذاشته چرا که آن‌ها پس از این اقدام گفتند که در پاسخ به حمله اسرائیل به خاک سوریه و شهادت ۲ تن از فرماندهان سپاه قدس، یک مرکز موساد را در اربیل هدف قرار داده‌اند اما سپس ماجرا را به هدف قرار گرفتن یک مقر سپاه قدس در کرمانشاه در تاریخ ۱۴ فوریه ربط دادند و گفتند که آن حمله از خاک اربیل انجام شده بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »