ناهید فتحعلیان٬ معلم زندانی٬ به کرونا مبتلا شد

زیتون– ناهید فتحعلیان٬ معلم بازنشسته و فعال صنفی معلمان٬ که در بند زنان زنان اوین محبوس است به بیماری کرونا مبتلا شد.

به گزارش «زیتون» تست کرونای این زندانی سیاسی و فعال صنفی که پس از گذشت بیش از ۱۳ ماه از زمان بازداشت کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان اوین تحت بازداشت به سر می‌برد، مثبت شده است.

با توجه به ساختار بندهای عمومی زندان‌ها شیوع بیماری کرونا در بین زندانیان می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

ناهید فتحعلیان روز سه شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۹ توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود، توسط قاضی صلواتی٬ رییس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تهران با اتهام‌های فعالیت تبلیغی علیه نظام، اجتماع و تبانی و تخریب اموال دولتی محاکمه شد.

دادگاه در خصوص اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و  اجتماع و تبانی به حضور او در جریان اعتراضات سراسری آبان ۹۸ در تهران و پخش پوستر و تراکت‌ استناد کرده است.

همچنین از بابت اتهام تخریب اموال دولتی مشارکت در تخریب و تحریق یک بانک در تهران را با استناد به فیلم ضبط شده از یک دوربین مداربسته، به وی نسبت داده اند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »