طرح کمپین ملی برای نجات جان ایرانیان از کرونا

اتابک فتح اله زاده

 

اعلام ممنوعیت ورود واکسن های آمریکایی و انگلیسی توسط آقای خامنه ای توهین آشکار به اکثریت مردم ایران و بازی با جان میلیون ها ایرانی است .

با توجه به دستور سیاسی و غیر تخصصی رهبر جمهوری اسلامی ایران و در شرایط سرنوشت ساز و خطیر کنونی ، اساسی ترین وظیفه ی همه ی شهروندان ایرانی ، شخصیت های علمی ، هنری ، سیاسی ، ورزشی ، احزاب و سازمان ها و تمامی نهاد های مدنی داخل و خارج از ایران ، به راه انداختن یک کمپین گسترده و در قالب جبهه ای متحد ، بر علیه دستور غیر عقلانی و زیان بار رهبر جمهوری اسلامی می باشد . لازمه این کمپین نیاز به یک ائتلاف وسیع و یا جبهه متحد با شعار « نجات جان ایرانیان از کرونا » است . در شرایط کنونی زمینه و بستر و پذیرش این شعار کاملا مهیا است.

بنیان این ائتلاف وسیع تنها با شعار «نجات جان ایرانیان از کرونا» و مبارزه با خود سری های آقای خامنه ای است . از آن جایی که تک تک ایرانیان گرفتار عوارض این بیماری هولناک هستند. به باور من در بطن جامعه ایران تمایل و آمادگی پذیرش این شعار ملی قابل لمس بوده و این شعار می تواند اکثریت مردم ایران را بسیج کند و باشد که چنین تجربه ای بتواند زمینه ساز جنبش جدید و گسترده ای برای آینده میهن مان باشد.
این کارزار و فراخوان ملی تنها برای سلامتی و نجات جان مردم ایران در مقابل استبداد حاکم بر ایران و در راس آن شخص علی خامنه ای است . برای مردم ایران بسیار شگفت انگیز و کاملا غیر عقلانی است که چرا باید از ورود ۱۵۰ هزار واکسن اهدایی خیرخواهانه ایرانیان ساکن آمریکا جلو گیری شود .این رفتار جنون آمیز در زمانی صورت می گیرد که حتی خود کشور های اروپایی نیز برای بدست این واکسن ها سر دست می شکنند. باری خواست و هدف این فراخوان ملی است و فراتر از خواست و اهداف سیاسی احزاب و سازمان ها و همچنین خانواده های سیاسی ایرانی است .
هموطنان گرامی
گره های اساسی کشور تنها با دستان ما و با اراده ی ملت ایران که آمیخته با عشق و خرد باشد باز شدنی است . مردم ایران باید ایمان داشته باشند که تنها تکیه گاه اصلی در درون کشور ، خود ما هستیم . و در شرایط حساس کنونی همه ی ملت ایران ، سوار بر کشتی پر تلاطمی هستند که هر گونه کوتاهی در یاری رساندن به یکدیگر ، می تواند نتایج زیان باری برای همگان به بار آورد .
ایرانیان در دراز نای تاریخ و قرون متمادی همچون آب از لابلای صخره های سخت عبور کردند. بی گمان ، در سرزمین ما دیگر بار ، سرود هستی بخش شادی و شادکامی و ترنم پر مهر دوستی طنین انداز خواهد شد و فلات زیبای ایران زمین ، غریو شادی و ضرب آهنگ پایکوبی و غرور آمیز دختران و پسران مان خواهد شد.
دور و دیر مباد آن روز

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »