? زنده| «جبهه پایداری»، «خط امام» و «هماهنگی اصلاحات» حق فعالیت ندارند

 


مادربزرگ پویا بختیاری: خودم چهلم می‌گیرم

https://twitter.com/gussipp/status/1209838484795645952


«جبهه پایداری»، «خط امام» و «هماهنگی اصلاحات» حق فعالیت ندارند

حمید ملانوری٬ دبیر کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی٬ با بیان اینکه ۱۱۶حزب و ۸جبهه می‌توانند فعالیت و نشست انتخاباتی و سیاسی داشته باشند، گفت: «سه جبهه پایداری، پیروان خط امام (ره) و رهبری و شورای هماهنگی اصلاحات حق انجام فعالیت ندارند.»

او افزود: «۱۱۶ حزب دارای پروانه فعالیت هستند و ۸ ائتلاف شامل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا)، جبهه هماهنگی اصولگرایان استان قم، جبهه هماهنگی اصلاحات، جبهه اصلاح طلبان ایران اسلامی، جبهه پیشرفت؛ رفاه و عدالت، جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان ایران، جبهه مردمی نیروهای انقلاب و جبهه ایستادگی ایران اسلامی می‌توانند فعالیت یا اقدام سیاسی داشته باشند.»/ایرنا


نماینده مجلس: فکر می‌کنم در آینده اعترافات روح الله زم منتشر شود

محمدجواد ابطحی، نماینده خمینی شهر در مجلس اعلام کرد که قرار بود برخی از اعترافات زم  موسس کانال تلگرامی آمد نیوز، پخش شود اما با اتفاقات پیش آمد، مصلحت این شد که فعلا دست نگه دارند، او تاکید کرد:«اما من فکر می‌کنم در آینده نزدیک بخشی از اعترافات روح الله زم منتشر شود و از طریق دستگاه قضایی تبیین شود.»

او همچنین اضافه کرد: «در پروسه اعترافات روح الله زم و آنچه از «لپ تاپ» او اخذ شد، نشان می‌دهد که او دنبال تاسیس یک شبکه تلویزیونی اینترنتی بوده است و قصد داشته است که فعالیت‌های خود را در آستانه انتخابات مجلس انجام دهد».

روح الله زم ۴ ماه پیش خارح از ایران به دست نیروهای امنیتی ایران ربوده و به ایران منتقل شد و بلافاصله تلویزیون دولتی ایران در بخش خبری ۲۰:۳۰ خود تصاویری از دستگیری و انتقال روح‌الله زم و اعتراق تلویزیونی او پخش کرد.



ولایتی: ارتباط مخفی با آمریکا نداریم

علی اکبر ولایتی، مشاور آیت الله علی خامنه ای گفته است که هیچ ارتباط مخفی و پشت پرده بین ایران و آمریکا وجود ندارد.

به گزارش بی بی سی فارسی ولایتی در مصاحبه با تلویزیون روسیا الیوم در پاسخ به سئوالی در مورد ارتباط ایران با آمریکا، گفت که هرگونه مذاکره با آمریکا پیش از لغو تحریم ‌ها کاملا مردود است و افزود: «هیچ تصمیمی درباره چنین مذاکراتی وجود ندارد، تصمیم قاطع ایران عدم هرگونه دیداری بین مسئولان ایرانی و آمریکایی است.»


قطع اینترنت موبایل در چند استان ایران با دستور مراجع امنیتی 

‏برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی از اختلال اینترنت در برخی نقاط ایران داده‌اند. به نظر می رسد قطعی اینترنت به نزدیک‌شدن‌به چهلمین روز درگذشت کشته‌شدگان اعتراض‌ آبان مربوط باشد.

https://twitter.com/ilnanews/status/1209794645426880518?s=09

 

 

https://twitter.com/melisamaleki/status/1209771771844530176?s=09


ربیعی: آمار رسانه‌های خارجی غلوآمیز است

 


سقوط یک هواپیمای نظامی در اردبیل

به نقل از روزنامه ایران یک مقام مسوول در استان‌داری اردبیل سقوط یک فروند هواپیما در این استان را تایید کرده. گفته می‌شود این هواپیما نظامی بوده و در قله سبلان سقوط کرده است.

رحمانی، سرهنگ ‌دوم نیروی هوایی در پایگاه دوم شکاری تبریز و خلبان میگ ۲۹ سقوط‌کرده، در پرواز آزمایشی هواپیمای تازه تعمیرشده کشته شد.

لاشه هواپیما توسط سرنشینان بالگرد ارتش در منطقه دامنه قله بابا مقصود از قله‌های سبلان دیده شده.


شهناز اکملی دعوت چهلم قربانیان آبان‌ماه را پس گرفت

شهناز اکملی، مادر مصطفی کریم بیگی ،یکی از قربانیان اعتراضات سال ۸۸، که در حمایت از خانواده پویا بختیاری برای چهلم قربانیان آبان‌ماه فراخوان داده بود در توییتی دعوت خود را پس گرفت.

خانم اکملی، این توییت ارا با هشتگ «دخترم» به پایان برد که به نظر میرسد تلویحا حاکی از آن است که فرزند دیگرش مریم کریم بیگی تهدید شده است.


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »