تهران «بوی گند» می‌دهد

زیتون– هوای تهران باز هم بعداز ظهر امروز (یکشنبه) «بوی گند» به خود گرفته است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

 

https://twitter.com/shadishadkaman/status/1206197194015027200

 

بیشتر شهردار تهران از اظهار نظر در خصوص «بوی بد تهران» خودداری کرده بود؛ اما برخی مسئولان شهری اعلام کرده بودند که دلیل این بوی بدی که هر از گاهی تهران را فرا می‌گیرد٬ هم جهت شدن باد و سیستم فاضلاب شهری است.

وب سایت خبرآنلاین اما در گزارشی از وجود «دریاچه فاضلاب» در نزدیکی تهران پرده برداشت.

بر اساس این گزارش در منطقه ۲۲ تهران زیرساخت های شهری از جمله فاضلاب شهری است احداث نشده است. خبرنگار خبرآنلاین در ادامه نوشت که به دنبال جریان آب رفته است که در یک محوطه بایر تالابی را با حجم زیادی از آب تیره رنگ با بوی نامطلوب مشاهده می کند، نیزارهای بلند، حجم آب تیره رنگ و باتلاقی شدن اطراف این تالاب نشان از این می دهد که مدت زمان زیادی از جریان آب در این زمین بایر می گذرد.

این تالاب فاضلاب که در غرب تهران است؛ در یک زمین بایر در وسعت حدود  ۶هزار مترمربع قرار دارد؛ متروکه بودن این زمین و قرار گرفتن تپه خاکی در اطراف آن و همچنین نیزارهای بلندی که بر اثر آب های جاری رشد کرده اند موجب شده تا چشم رهگذران به آن نخورد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »