?زنده| جنجال اینستاگرامی وزیر جوان کابینه روحانی

 



رییس جمهوری فرانسه: ایران راه خروج از برجام را در پیش گرفته است

امانوئل مکرون٬ رییس جمهور فرانسه، با انتقاد از دو شریک اصلی در برجام یعنی ایران و‌ آمریکا آنها را متهم کرد که راه خروج از این توافق بین‌المللی را «انتخاب کرده‌اند.»

دولت فرانسه پیشتر در واکنش به گام تازه ایران در راه زیر پا گذاشتن مفاد برجام در روز سه‌شنبه، با انتقاد از این اقدام واکنش اصلی خود را به گزارش بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی موکول کرده بود.

او افزود: «دو امضاکننده اصلی دارند به تنهایی درباره آینده برجام تصمیم می‌گیرند.»



جنجال اینستاگرامی وزیر جوان کابینه روحانی

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، پس از آن که با سوال رسمی حمیده زرآبادی مواجه شد که آیا یکی از بستگان خود را با درآمد ماهانه ۶۹ میلیون تومان به کار گرفته، این نماینده مجلس را به مناظره زنده در اینستاگرام دعوت کرده و گفته است چند مهمان خاص و ویژه هم در این مناظره حاضر خواهند بود.

آقای آذری جهرمی در حالی می‌خواهد بحث را به اینستاگرام بکشاند که به گفته خانم زرآبادی چند روز پیش سوال این نماینده به طور رسمی به وزارت ارتباطات فرستاده شده، اما وزیر به طور رسمی پاسخگو نبوده است.

وزیر ارتباطات ایران دعوت به مناظره را در حساب توییتر خود مطرح کرده است./ایلنا


میلیاردر یارانه‌بگیر در دادگاه


۲۱ پرونده مرتبط با قاچاق دارو در دست بررسی است

 


استعفایی برای دست ندادن با بشار اسد

استفان دی‌میستورا، فرستاده پیشین سازمان ملل در امور سوریه گفته که استعفای وی از آن رو بوده که نمی‌توانسته خودش را راضی کند تا با بشار اسد به عنوان پیروز جنگ داخلی سوریه دست بدهد.

 


دو ایرانی در آمریکا اتهام جاسوسی برای ایران را پذیرفتند

دفتر دادستانی آمریکا در واشینگتن در بیانیه‌ای اعلام کرده‌است که دو شهروند ایرانی‌آمریکایی و ایرانی به نام‌های احمدرضا محمدی دوستدار و مجید قربانی، ۳۹ ساله و ۶۰ ساله، اتهام‌ها در مورد جاسوسی برای حکومت ایران را پذیرفته‌اند.

به گزارش رادیو فردا در بیانیه منتشرشده در ۱۴ آبان ماه گفته شده آقایان محمدی دوستدار و قربانی روز دوشنبه اتهام‌های خود را مبنی بر «جاسوسی و جمع‌آوری اطلاعات در مورد شهروندان آمریکایی و شهروندان آمریکایی عضو گروه مجاهدین خلق» پذیرفته‌اند.


واکنش نتانیاهو به گام چهارم کاهش تعهدات هسته‌ای در ایران


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »