ترامپ دستگیری جاسوسان سی‌آی‌ای توسط ایران را تکذیب کرد

زیتون– دونالد ترامپ٬ رییس‌ جمهوری آمریکا٬ گزارش‌های منتشره از سوی جمهوری اسلامی ایران درباره دستگیری «جاسوسان آمریکا» را «کاملا جعلی» خواند و آن را «دروغ محض» خواند.

دونالد ترامپ امروز (دوشنبه) در توئیتی نوشت: «گزارش مربوط به دستگیری جاسوسان سی‌آی‌ای توسط ایران کاملا جعلی است. دروغ محض».

او افزود: «تنها دروغ‌ و پروپاگاندای بیشتر (مثل داستان سرنگونی پهپادشان) توسط رژیمی مذهبی که بدجوری ورشکست شده و نمی‌داند چکار کند».

رییس‌ جمهوری آمریکا در ادامه نوشت: «اقتصادشان از بین رفته، و بدتر هم خواهد شد. ایران یک گند تمام عیار است!»

https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1153290669424807936?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1153290669424807936&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.radiofarda.com%2Fa%2Ff4_trump_cia_spies_total_false_iran_capture%2F30069323.html

وزارت اطلاعات صبح امروز (دوشنبه) اعلام کرد که ۱۷ نفر را به اتهام «جاسوسی برای سازمان سیا» بازداشت کرده است.

در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است که برخی از این افراد به اعدام محکوم شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، این وزارتخانه اعلام کرد که معاونت ضد جاسوسی وزارت اطلاعات «موفق به انهدام یک شبکه جاسوسی مرتبط با سازمان اطلاعاتی آمریکا شد.»

در همین رابطه مایک پومپئو، وزیر خارجه آمریکا، ادعای اخیر جمهوری اسلامی درباره دستگیری ۱۷ نفر به اتهام «جاسوسی برای سازمان سیا» را رد کرد.

وزیر خارجه آمریکا در گفت‌وگو با شبکه خبری فاکس گفت: درباره این ادعای خاص نظری ابراز نمی‌کند اما «رژیم ایران پیشینه‌ای طولانی در دروغ‌گویی دارد».

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »