? زنده| پمپئو: ایران برای گفت‌وگو درباره برنامه موشکی خود اعلام آمادگی کرده است

 

 

 


پمپئو: ایران برای گفت‌وگو درباره برنامه موشکی خود اعلام آمادگی کرده است

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا٬ گفت که ایران برای گفت‌وگو درباره برنامه موشکی خود اعلام آمادگی کرده است.

ادعای پمپئو در حالی مطرح شده که جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده مسائل دفاعی و امنیتی خودش را در گرو مذاکره نخواهد گذاشت./خبرگزاری فارس


آیت‌الله خامنه‌ای به انگلستان: عناصر مؤمن نظام این خباثت‌ها را بی‌جواب نمی‌گذارند


علی مطهری: صداوسیما نباید درخواست پمپئو برای گفتگو را رد کند

علی مطهری، نماینده مجلس ایران می‌گوید که صداوسیما نباید درخواست پمپئو برای گفتگو را رد کند چرا که به گفته او « مصاحبه با پمپئو یک فرصت خوبی برای خود صداوسیما است که این کار را البته باید در هماهنگی با وزارت خارجه انجام دهد چون انتخاب مصاحبه کننده مهم است.»

به عقیده این نماینده مجلس پیشنهاد پمپئو برای گفتگو با تلویزیون ایران یک فرصت است اما باید مصاحبه کننده کسی باشد که او را به چالش بکشد.

مایک پمپئو، وزیر امورخارجه آمریکا در اظهارات اخیر خود درباره صدور ویزای محمدجواد ظریف گفته از هر گونه پیشنهاد برای حضور در تلویزیون رسمی ایران، استقبال می‌کند، همانطور که ظریف در تلویزیون‌های آمریکا ظاهر شده است.


 


قوه قضائیه ایران بازداشت فریبا عادلخواه را تایید کرد

 سخنگوی قوه قضائیه ایران بازداشت فریبا عادل‌خواه، شهروند ایرانی- فرانسوی را تایید کرد اما به دلیل آنچه که او ماهیت پرونده ذکر کرد از دادن اطلاعات بیشتر در این‌باره خودداری کرد.

Risultati immagini per ‫فریبا عادل‌خواه‬‎

اظهاراتغلامحسین اسماعیلی، یک روز پس از آن مطرح شده که وزارت امور خارجه فرانسه در بیانیه‌‎ای اعلام کرد که مقام‌های این کشور درتماس با مقام‌های ایران خواهان دریافت اطلاعات درباره وضعیت و شرایط بازداشت عادلخواه شده‌اند.

فریبا عادلخواه، پژوهشگر موسسه مطالعات سیاسی پاریس (سیانس پو) بیش از یک ماه پیش در یکی از سفرهای خود به ایران بازداشت شده است.



بازداشت فعالان محیط‌زیست در کردستان

علی‌رضایی، امید صالحی، یادگار دلجو، فاتح هوشمند و گوران قربانی، از اعضای سازمان غیردولتی محیط‌زیستیِ «چیا» از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده‌اند.

سازمان محیط‌زیستی «چیا» که در سال ۱۳۸۶ مجوز گرفته، سال ۱۳۹۳ به‌سبب تلاش در احیای جنگل‌ها و پیکار با شکار جایزه ملی محیط زیست ایران را گرفت. کارزار شکستن تفنگ‌های شکار از جمله فعالیت‌های گسترده اجتماعی این انجمن بود./روزازور


 


سخنگوی سازمان انرژی اتمی: ایران نیازی به غنی سازی ۲۰ درصد ندارد

عباس کمالوندی، سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت:«قرار ما این نیست که از غنی‌سازی ۴.۵ درصد عبور کنیم، فعلاً در این سطح می‌مانیم. غنی سازی همانند قطاری سریع السیر است که ایستگاه بعد از ۴.۵ درصد، ۲۰ درصد است.»

او تاکید کرد که ایران در حال حاضر نیازی به غنی سازی در سطح ۲۰ درصد ندارد.


ظریف: در نیویورک اجازه تردد در سه ساختمان را دارم

 


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »