? علی ملیحی بازداشت شد

زیتون– علی ملیحی، روزنامه‌نگار و فعال سابق دانشجویی را صبح امروز در منزل‌اش بازداشت کردند.

به گزارش «زیتون» صبح امروز ماموران امنیتی پس از تفتیش خانه این روزنامه نگار٬ تمامی وسائل شخصی او از جمله موبایل و لپ تاپ و … را توقیف و او را بازداشت کرده‌اند.

علی ملیحی پس از بازداشت به دادسرای رسانه منتقل شده است.

این اولین بازداشت این فعال دانشجویی سابق نیست.

علی ملیحی ۲۰ بهمن ماه ۱۳۸۸ در جریان بازداشت‌های گسترده فعالین سیاسی و مطبوعاتی بعد از انتخابات پرمناقشه ریاست جمهوری در ایران در منزلش بازداشت شد.
یک ماه پیش از آن مأمورین امنیتی یک بار برای بازداشت وی اقدام کرده، که موفق به دستگیری این روزنامه‌نگار نشده بودند. از جمله اتهامات وی، «اجتماع و تبانی علیه نظام، تبلیغ علیه نظام، شرکت در تجمعات غیرقانونی، نشر اکاذیب و توهین به رییس جمهور عنوان شده بود.
در مرداد ماه ۱۳۸۹   دادگاه انقلاب علی ملیحی را به چهار سال حبس تعزیری و جزای نقدی معادل یک میلیون ریال محکوم کرد. جزای نقدی وی به اتهام «توهین به رئیس جمهوری» صادر شده است.
تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »