برادر رییس جمهوری به حبس محکوم شد

زیتون– حسین فریدون، برادر رییس جمهوری، طبق حکم دادگاه به حبس محکوم شد.

هرچند این حکم بدوی و قابل تجدید نظر خواهی است.

سرپرست مجتمع قضایی کارکنان دولت در این رابطه به خبرگزاری مهر گفت: «این فرد [حسین فریدون] در حکم دادگاه در ارتباط با برخی اتهامات تبرئه و در ارتباط با بخش دیگری از اتهامات، به حبس محکوم شده که با توجه به قطعی نبودن حکم صادره از بیان جزئیات معذورم.»

با این حال برخی رسانه‌ها خبر از آن می‌دهند که این حکم به دلیل برخی از اتهامات در پرونده بدهکاران بانکی صادر است.

تیرماه سال ۹۶ حسین فریدون به علت عدم تامین وثیقه زندانی شد. اما در نهایت پس از تامین وثیقه ۵۰ میلیارد تومانی از زندان آزاد شد.

سال ۹۵ نیز ۴۶ نماینده مجلس پیش از این ضمن متهم کردن حسین فریدون به اتهام‌های مالی، از روحانی خواستند برادر خود را به قوه قضاییه معرفی کند. جواد کریمی قدوسی و حسینعلی حاجی دلیگانی، دو تن از امضاکنندگان این نامه، خواستار بازداشت حسین فریدون و همچنین محمد نهاوندیان، رییس دفتر حسن روحانی، شده بودند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »