به رغم توصیه پزشکان٬ نرگس محمدی در بیمارستان بستری نشد

زیتون– نرگس محمدی، نایب رییس و سخنگوی کانون مدافعان حقوق بشر ایران، برای انجام پاره‌ای اقدامات درمانی از زندان اوین به بیمارستان مهر انتقال یافت.

محمود بهزادی‌راد، وکیل مدافع نرگس محمدی، با اعلام این خبر به خبرگزاری ایرنا گفته است: «بر اساس نظر پزشکان متخصص که به صورت کتبی هم اعلام شده است، باید هر چه سریع‌تر عمل جراحی برداشتن رحم روی نرگس محمدی انجام شود.»

به گفته بهزادی‌راد ، نرگس محمدی پس از معاینه، انجام آزمایش و ام آر آی مجددا به اوین منتقل شده است.

نرگس محمدی به اتهام اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی و تبلیغ علیه نظام به ۶ سال و تشکیل کمپین لغو گام به گام اعدام (لگام) به ۱۰ سال، در مجموع ۱۶ سال زندان، محکوم شده است؛ اگرچه که هر دو اتهام را بارها تکذیب کرد و طبق اساسنامه لگام، نقشی در تشکیل این کمپین نداشته است.

با توجه به اعمال ماده ۱۳۴ قانون جدید مجازات اسلامی، رای دادگاه بر اساس بیشترین حکم ۱۰ سال حبس، خواهد بود.

از سال ۱۳۸۹، به جز مقاطعی کوتاه عمدتا زندانی بوده است.

نرگس محمدی و نازنین زاغری رادکلیف٬ زندانیان سیاسی٬ هر دو پیش از این در اعتراض به عدم دسترسی به درمان مناسب٬ دست به اعتصاب غذا زده بودند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری تضعیف شده است. اعتراض‌های پی در پی اقشار مختلف

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس

ادامه »

آقای خامنه‌ای! رهبر جمهوری اسلامی ایران که بیشتر علاقه دارید خودتان را رهبر «انقلاب» بدانید، شما در تاریخ ۱۴ یا

ادامه »