? زنده| ناطق نوری در جلسات مجمع شرکت نمی کند

 

 


ناطق نوری در جلسات مجمع شرکت نمی کند

حسن روحانی و علی‌اکبر ناطق نوری دو عضو همیشه غایب جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام در زمان بررسی لوایح FATF هستند.

بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرایم سازمان یافته فراملی (پالرمو) از ۲۹ دی ماه سال گذشته روی میز مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار گرفت و چهار جلسه مجمع را به خود اختصاص داد.

حسن روحانی و علی اکبر ناطق نوری دو عضو همیشه غایب مجمع تشخیص مصلحت بودند. روحانی، سال گذشته که مجمع تشخیص مصلحت درگیر «پالرمو» بود و بدون شک، رد یا قبول آن برای دولت مهم است باز هم در جلسات آن حضور پیدا نکرد./مهر


 آیت‌الله خامنه‌ای به اقدام آمریکا علیه سپاه واکنش نشان داد

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی به قرار گرفتن نام سپاه در فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی» از سوی دولت آمریکا واکنش نشان داد و گفت که علت دشمنی ایالات متحده با سپاه «پیشگامی آن در دفاع از کشور و انقلاب» است.

او همچنین تاکید کرد که « این خباثت‌ها به جایی نخواهد رسید.»


 


طاهر قدیریان، فعال محیط زیست زندانی، به بیمارستان منتقل شد

طاهر قدیریان یکی از ۸ بازداشتی‌ پرونده فعالان محیط زیست به بیمارستان منتقل شد.

پیش‌ از این در اسفند ماه سال پیش مادر این فعال زندانی از وخامت وضعیت جسمی فرزندش خبر داده و گفته بود: «در ملاقاتی اخیری که با طاهر داشتم وضعیت جسمی خوبی نداشت و به شدت وزن کم کرده بود.»

Risultati immagini per ‫طاهر قدیریان‬‎

بنابر گزارش ایرنا  قدیریان به منظور ادامه روند درمان و معالجه خود در بیمارستان بقیه الله اعظم (عج) منتقل و مورد آزمایش اسکن تیروئید قرار گرفت.

طاهر قدیریان، هومن جوکار، سام رجبی، سپیده کاشانی، نیلوفر بیانی، طاهر قدیریان، عبدالرضا کوهپایه و مراد طاهباز، هشت فعال محیط زیستی هستند که از زمستان ۱۳۹۶ به اتهام جاسوسی و افساد فی‌الارض در بازداشت اطلاعات سپاه به سر می‌برند. پرونده این فعالین به محل اختلاف دولت و اطلاعات سپاه بدل شده است.



روحانی: مناطق سیل‌زده ما مثل نیواورلئان آمریکا نیستند

حسن روحانی در سخنرانی سالروز ملی فناوری هسته‌ای گفت: گلستان، لرستان، خوزستان و مناطق سیل‌زده ما نیواورلئان آمریکا نیستند که بازسازی آنها چندین سال طول بکشد.

خواهید دید که خسارت‌های سیل را در همین سال ۹۸ و بخش اعظم آن را تا قبل از تابستان جبران می‌کنیم./ایرنا


یورو جایگزین دلار در تکالیف ارزی شد

با تصمیم هیأت دولت، یورو جایگزین دلار در تکالیف ارزی شد.بانک مرکزی موظف شد نرخ برابری ریال در مقابل یورو را به صورت مستمر اعلام و مدیریت کند.

Risultati immagini per ‫یورو جایگزین دلار‬‎

هیأت وزیران کلیه وزارتخانه ها، سازمان ها و شرکت های دولتی را موظف کرد ارز یورو را به عنوان ارز مبنای گزارشگری و انتشار آمار، اطلاعات و داده های مالی خود مورد استفاده قرار دهند.


مطهری: طرح دوفوریتی حمایت از سپاه امروز تصویب می‌شود

علی مطهری ، نایب رئیس مجلس اعلام سپاه به عنوان گروه تروریستی را « آخرین حربه آمریکایی‌ها» عنوان کرد و گفت که طرح دو فوریتی حمایت از سپاه امروز در مجلس «مطرح و تصویب» خواهد شد. آمریکایی‌ها اشتباه بزرگی کردند زیرا سپاه سازمانی محبوب بین مردم ایران و منطقه است و وقتی آن را تروریست می‌خوانند ضعف خود را نشان می‌دهند./ایسنا


گروهی از نمایندگان با لباس سپاه به مجلس رفتند


آغاز نصب زنجیره ۲۰ تایی سانتریفیوژ IR6 در نطنز

در سیزدهمین سالگرد روز ملی فناوری هسته‌ای و با فرمان حسن روحانی، آغاز نصب زنجیره ۲۰ تایی IR6 در نطنز اعلام شد./فارس


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »