تایید خبر «جان باختن» کشاورز خوزستانی در درگیری با سپاه

زیتون– خبر جان باختن عبود جلیزى، کشاورز سیل‌زده اهل خوزستان، یک روز پس از آن منتشر شد که سخنگوی سپاه هر گونه درگیری را تکذیب کرد.

به گزارش بنیاد عبدالرحمن برومند، روز پنجشنبه ۱۵ فروردین «عبود جلیزى» کشاورز سیل‌زده اهل خوزستان که در درگیرى و تیراندازى نیروهاى سپاه به سیل‌زدگان روستاهاى جلیزى، صگور و شاکریه مسیر الله‌اکبر دشت آزادگان خوزستان در بامداد ۱۴ فروردین مجروح شده بود، به دلیل شدت جراحات در بیمارستان آپادانا جان خود را از دست داد.

طبق این گزارش، جلیزی در درگیرى و تیراندازى نیروهاى سپاه به سیل‌زدگان روستاهاى جلیزى، صگور و شاکریه مسیر الله‌اکبر دشت آزادگان خوزستان در بامداد ۱۴ فروردین مجروح شده بود.

در این گزارش گفته می‌شود پس از درگیرى، سپاه سیل‌بند نزدیک رودخانه کرخه بر روستاهاى صگور، جلیزى و شاکریه را منفجر کرد و صدها هکتار زمین‌هاى کشاورزى زیر آب رفت.

گفته می‌شود آقای جلیزی شش فرزند داشت و تنها منبع درآمد او زمین کشاورزی‌اش بود.

این خبر در حالی منتشر شده است که سخنگوی سپاه پاسداران روز چهارشنبه «برخورد» یگان‌های این نیرو با مردم سیل‌زده در استان خوزستان را تکذیب کرد.

همان روز ایسنا به نقل از رمضان شریف توضیح داد که «برخورد یگان‌های سپاه با مردم و فشار بر آنها برای تخلیه منازل مسکونی در مناطق سیل‌زده» شایعه و «فضاسازی» است.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »