سخنگوی وزارت امور خارجه به نقل از دفتر ریاست‌جمهوری:

استعفای ظریف مورد پذیرش قرار نگرفت

زیتون– بهرام قاسمی٬ سخنگوی وزارت امور خارجه٬ خبر از آن داد که استعفای ظریف مورد پذیرش قرار نگرفته است.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، پس از شش سال دوشنبه شب به شکلی غیرمنتظره در شبکه اجتماعی اینستاگرام که در ایران فیلتر نیست از سمت خود استعفا کرد.

واکنش‌های به استعفای وزیر امور خارجه ایران٬ همچنان ادامه داد.

با این حال سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد که دفتر ریاست محترم جمهوری امروز اعلام داشتند این استعفا مورد پذیرش قرار نگرفته است.

او همچنین تاکید کرد که هر گونه تفسیر و تحلیل علل استعفای محمدجواد ظریف، «غیر از آن چه ایشان در صفحه اینستاگرام شخصی خود آورده اند نادرست و عاری از هر گونه حقیقت است.»

وزیر امور خارجه مستعفی ایران٬ظهر امروز به خبرگزاری آریا گفت شان و جایگاه وزارت امور خارجه در روابط خارجی٬ در کنار سایر توانمندی ها برای امنیت ملی ایران حیاتی است.

او ادامه داده بود: «من ناراحتی و دلخوری شخصی ندارم و نیازی به دلجویی ندارم. به عنوان وزیر خارجه وظیفه داشتم بخاطر منافع ملی و اقتدار کشور در برابر رعایت نشدن جایگاه وزارت خارجه واکنش نشان دهم. بقیه گمانه زنی ها صرفا زاییده تخیلات افراد است.»

جواد ظریف شب گذشته نیز به وب سایت انتخاب گفته بود: «بعد از عکس‌های ملاقات‌های امروز دیگر جواد ظریف به عنوان وزیر خارجه در جهان اعتباری ندارد!» اشاره وزیر امورخارجه مستعفی می‌تواند به ملاقات رهبر جمهوری اسلامی با بشار اسد در حضور قاسم سلیمانی و علی‌اکبر ولایتی و همچنین ملاقات حسن روحانی با بشار اسد در حضور قاسم سلیمانی باشد.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

سخنگوی وزارت امور خارجه به نقل از دفتر ریاست‌جمهوری:

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »