دیدار مهدی کروبی با خانواده شهدا

زیتون– مهدی کروبی٬ رهبر در حصر «جنبش سبز»٬ با خانوداده چند شهید دیدار کرد.

حسین کروبی٬ فرزند این رهبر در حصر «جبش سبز» در گفت‌وگو با امتداد٬ ضمن تایید این خبر گفت: «آقای کروبی هفته‌ای یک بار اجازه دیدار خارج از خانه را دارد.»

حسین کروبی در این رابطه توضیح داد: «از حدود دو ماه قبل ماموران امنیتی به آقایان کروبی و موسوی اعلام کردند که هفته‌ای یک بار می‌توانند آنها را به بیرون از حصر و منزلی که خودشان اعلام می‌کنند از دوستان و اقوام ببرند.»

به گفته حسین کروبی البته ماموران امنیتی تاکید کردند که اسامی ملاقات شونده‌ها باید به تایید مقامات امنیتی نیز برسد و در کمیسیون یا هیاتی در این باره تصمیم گرفته خواهد شد که آقای کروبی چه افرادی را می‌تواند ملاقات کند.

او در ادامه افزود که مهدی کروبی نیز اعلام کرد که تمایل دارد این ملاقات‌ها را از خانواده‌ی شهدا آغاز کند و به همین منظور ابتدا به دیدار مادر سه شهید شاه‌حسینی رفت و سپس به دیدار خانواده سه شهید پناهی که در کرج هستند رفت. در این مدت خانه‌ی چند شهید و همچنین یکی از دوستانشان رفته‌ است.

حسین کروبی همچنین تاکید کرد: «اما برخلاف شایعات مطرح شده در شب گذشته در این دیدار اخیر نیز هدیه‌ای از جانب حاج آقا داده نشده که حال بخواهد انگشتر باشد یا تراول. البته هدیه دادن سنت اسلام است و ایرادی هم ندارد اما هدیه‌ای در این دیدار داده نشده است.»

به گفته او خانواده درجه یک نیز که شامل عروس‌ها و نوه‌ها و ما می‌شود، هرزمان که بخواهند می‌توانند با ایشان دیدار کنند، اما کلید منزل در دست نیروهای امنیتی است و هربار که ما می‌رویم باید آیفون بزنیم و بعد هم در را پشت سر ما قفل می‌کنند و باوجود تاکید خانواده کلید به ما داده نشده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »