زیتون– به اطلاع خوانندگان می‌رساند که متاسفانه در انتشار گزارش «دروغ‌هایی که ظریف نیست، سولماز ایکدر، مورخ ۱۳۹۷/۱۰/۰۳» حقوق معنوی برخی از منابع اصلی رعایت نشده بود. هم‌چنین بخشی از گزارش برگرفته از مقاله‌ی «محمدجواد ظریف؛ دروغگوترین عضو کابینه‌ی روحانی، مجید محمدی، کیهان لندن»بود که به آن اشاره نشده بود. زیتون ضمن پوزش، این گزارش را از خروجی سایت خود حذف و تلاش می‌کند این‌گونه اشتباهات حرفه‌ای را به حداقل برساند.

بازگشت به صفحه اول