تکذیب مذاکرات پنهانی ایران و آمریکا در لندن

زیتون– حمید بعیدی‌نژاد٬ سفیر ایران در بریتانیا، گزارش یک روزنامه کویتی درباره دیدار پنهانی دیپلمات‌های جمهوری اسلامی و آمریکا در لندن با وساطت عمان و برخی کشورهای اروپایی را تکذیب کرد.

روزنامه الجریده کویت در گزارشی به نقل از یک منبع اروپایی که نامش ذکر نشده خبر داده که تعدادی از دیپلمات‌های ایرانی و آمریکایی با پاسپورت‌های معمولی به لندن سفر کرده و در هتلی با یکدیگر مذاکره کرده‌اند.

به گفته این روزنامه، این مذاکرات با وساطت عمان و برخی کشورهای اروپایی برگزار شده و صلح طرفین درگیر در یمن نیز یکی از نتایج این مذاکرات بوده است.

روزنامه الجریده کویت همچنین نوشت که طرفین نگران درز کردن خبر این مذاکرات پنهانی و تاثیر آن بر سیاست داخلی کشور خود هستند.

به رغم اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ مقامات ایران و آمریکا بارها به صورت پنهانی مذاکره کرده‌اند؛ اما مقامات جمهوری اسلامی سرسختانه هرگونه مذاکره‌ای را طی ماه‌های گذشته تکذیب کرده بودند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »