????زنده| مرکز زلزله نگاری کرمانشاه: از شب گذشته ۱۵۲ پس لرزه داشتیم

 

 

 

مرگ یک دانشجوی دانشگاه جندی شاپور اهواز

محمدسعید محمدی، دانشجوی پزشکی دانشگاه جندی شاپور اهواز، شنبه شب در خوابگاه این دانشگاه فوت شد. این خبر توسط مسئول خوابگاه به اطلاع مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ و همچنین مدیریت حراست دانشگاه و مسئولین معاونت فرهنگی و دانشجویی رسانده شد‌.

سه روز بعد از فوت این دانشجو علت مرگ هنوز مشخص نشده و توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است‌.


در زلزله سرپل ذهاب بیش از ۶۰۰ نفر مصدوم شدند

شب گذشته زلزله شدیدی مناطق غربی ایران از جمله کرمانشاه را لرزانده است. آمار مصدومان بیش از ۶۰۰ نفر اعلام شده است که بیشتر آنها به ترتیب به سه شهر سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصر شیرین مربوط است.

براساس گزارش‎ها کسی در این زلزله کشته نشده است.


مرکز زلزله نگاری کرمانشاه: از شب گذشته ۱۵۲ پس لرزه داشتیم


افتتاح کارخانه تولید داروهای سرطان در ایران

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بزرگترین کارخانه تولید داروهای ضد سرطان خاورمیانه و بخش بیوتکنولوژی گروه دارویی اکتوورکو با ۹ خط جدید تولید دارو افتتاح شد.

بعد از آغاز تحریم های ایالات‌متحده بعضی از داروهای وارداتی در ایران کمیاب شد، آمریکا میگوید که تحریمی ردی دارو و غذا اعمال نکرده است.

 


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »