۱۵ کارگر نیشکر هفت‌ تپه آزاد شدند

زیتون– ۱۵ تن از کارگران بازداشت شده شرکت نیشکر هفت تپه٬ با قرار وثیقه آزاد شدند.

کانال تلگرامی سندیکای کارگران شرکت نیشکر هفت تپه خبر داد که پانزده تن از کارگران بازداشت شده٬ طی شب گذشته با سپردن کفالت و فیش حقوقی به طور موقت آزاد شدند.

بر اساس این اخبار  اسمائیل بخشی٬ مسلم آرمند٬ محسن فاضلی و محمد خنیفر هنوز در بازداشت به سر می‌برند.

در پانزدهمین روز از اعتصاب کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه٬ بیست کارگر بازداشت شدند.

سندیکای کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه روزگذشته (یکشنبه) خبر داده بود که اسماعیل بخشی، از نمایندگان کارگری این واحد صنعتی همراه با مسلم آرمند، یکی دیگر از نمایندگان کارگری و یک خبرنگار زن بازداشت و به اداره امنیت شهرستان شوش انتقال یافته‌اند.

همچنین کانال رسمی کارگران هفت تپه با اعلام اسامی ۱۸ نفر، از بازداشت آنها به دست نیروهای امنیتی خبر داده و همچنین نوشته که سپیده غلیان، خبرنگار نیز در میان بازداشت‌شدگان است.

این کانال تلگرامی، اسامی بازداشت‌شدگان را «اسماعیل بخشی، محسن آرمند، محمد خنیفر، پویا بشمه، سعید منصوری، جلیل احمدی، ایمان خضری، عظیم سرخه، مهدی داوودی، سعید الکثیر، علیزاده، امید آزادی، حسن فاضلی، سمیر احمدی، عماد کثیر و محمود سعدی» از نمایندگان کارگری اعلام کرده است.

بر اساس این گزارش، «خالد تمیمی و سلامت‌نیا» از مدیران بخش‌های شرکت نیشکر هفت‌تپه نیز بازداشت شده‌اند.

از سوی دیگر فرزانه زیلابی٬ وکیل سندیکای کارگران شرکت نیشکر هفت تپه٬ خبر داده پرونده به شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شوش ارجاع شد وکالت او به دستور دادیار٬ ثبت در پرونده شده است.

اما به علت این که موضوع پرونده امنیتی اعلام شد با دفاع او از موکلینش موافقت نشده است٬ چرا که او در لیست وکلای مورد وثوق قوه قضاییه نیست.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »