تشریح آخرین وضعیت هاشم خواستار

زیتون– صدیقه مالکی٬ همسر هاشم خواستار٬ خبر از آن داد که ماموران امنیتی از ملاقات خانواده هاشم خواستار با این معلم٬ جلوگیری کردند.

هاشم خواستار٬ از فعالان پر سابقه کانون صنفی معلمان پیشتر به بیمارستان اختلالات روانی ابن سینا، در مشهد منتقل شده است.

در این رابطه صدیقه مالکی توضیح داده بود: «ماموران اطلاعات سپاه در پاسخ به چرایی ربودن و بستری کردن هاشم خواستار در بیمارستان روانپزشکی ابن‌سینا می‌گویند با توجه به مواضع آقای خواستار می‌خواهند پزشکان او را معاینه کنند تا مشخص شود آیا ایشان سلامت روانی دارند یا نه؟» هر کسی علیه حکومت حرف بزند بیمار است؟

به گفته صدیقه مالکی مقام‌های بیمارستان به او گفته‌اند که باید برایش ملاقات با همسرش از «دادسرای انقلاب» دستور بگیرد.

صدیقه مالکی گفت با این وجود هیچ یک از نهادهای قضایی یا امنیتی مسئولیت بازداشت آقای خواستار را به عهده نمی‌گیرند.

او گفته است که در آغاز انتقال هاشم خواستار به بیمارستان ابن سینا، یکی از بیماران به او حمله کرده است که پرستاران او را دور کرده‌اند.

همسر هاشم خواستار صدیقه همچنین این سوال را مطرح کرد که چرا رییس بیمارستان فردی را که در سلامت کامل است در بخش حاد بیماران روانی بستری کرده.

او همچنین خواستار مشخص شدن این موضوع شد که بر اساس کدام قانون، دادستان چنین دستوری صادر کرده است

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »