تجمع دانشجویان پذیرفته شده در رشته پزشکی مقابل دانشگاه آزاد

زیتون– امروز دانشجویان بلاتکلیف پذیرفته شده در رشته پزشکی مقابل دانشگاه آزاد تجمع کردند.

اگرچه که این دانشگاه از معترضان خواست که برای پیگیری وضعیت خود به این دانشگاه مراجعه نکنند و اعلام کرد که تصمیم نهایی درباره آنان ازطریق وب‌سایت مرکز سنجش اعلام می‌شود.

در هفته‌های گذشته به هزاران نفر از دانشجویان رشته‌های پزشکی دانشگاه آزاد اعلام شده که امکان ادامه تحصیل در رشته‌های پزشکی را ندارند.

براساس گزارش‌ها این دانشجویان به صورت ذخیره پذیرفته شده و پس از مدتی برای ثبت نام دعوت شده بودند و حتی کلاس‌های برخی از آنان پس از اخذ شهریه در مهرماه سال جاری آغاز شده بود.

با این حال به این دانشجویان اعلام شده که آنان «اشتباهاً» پذیرش شده‌اند و به علت اختلال در روند پذیرش، ثبت‌نام آنها باطل شده است.

پس از انتشار اخبار در این حوزه٬ محمد مهدی طهرانچی، سرپرست دانشگاه آزاد، اعلام کرد که هفت تن از از روسا و معاونان آموزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل این «تخلف» عزل شده‌اند.

در حالی که برخی از نمایندگان از بلاتکلیفی ۲۲ هزار دانشجو خبر داده‌اند، رییس دانشگاه آزاد در جلسه با نمایندگان مجلس تعداد این دانشجویان را ۵۸۰۰ نفر اعلام کرده است.

طهرانچی پیشتر گفته بود که این دانشگاه به دنبال توزیع این دانشجویان در واحدهای دانشگاه آزاد است.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »