????زنده| حکم اعدام سلطان سکه در دیوان عالی تایید شد

 


حکم اعدام سلطان سکه در دیوان عالی تایید شد

غلامحسین محسنی سخنگوی قوه قضائیه از تایید حکم اعدام سلطان سکه و یک متهم اقتصادی دیگر در دیوان عالی کشور خبر داد.

Risultati immagini per ‫وحید مظلومین‬‎

محسنی اژه‌ای در گفت‌وگو با شبکه خبر در این باره اظهار کرد: پرونده وحید مظلومین و محمداسماعیل قاسمی در دیوان عالی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت و حکم اعدام آنها تایید شد.»

در رسانه‌های ایران از «وحید مظلومین» با عنوان «سلطان سکه» یاد می‌کنند زیرا به گفته حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران او در عرض ده ماه،‌ حدود دو تُن سکه جمع آوری کرده است.



 ۱۵ سال حبس برای متهم پرونده ارزی شیراز

دادگاه رسیدگی به جرائم مفسدان و اخلالگران نظام اقتصادی استان فارس گفت که متهم ۲۸ ساله پرونده خلال در بازار ارز را به تحمل حبس و جزای نقدی محکوم کرد.

به گزارش ایلنا این فرد در طی سه سال اخیر گردش مالی بیش از ۲ هزار و ۸۹۶ میلیارد و ۴۷۰ میلیون و ۲۱۴ و ۵۶۸ ریالی داشته و دادگاه در پایان دفاعیات متهم او را به ۱۵ سال حبس و جزای نقدی معادل وجوه مکشوفه به ارزش ۱۲۴ هزار دلار و محرومیت از هرگونه خدمات دولتی محکوم کرد.



مخالفت نمایندگان با طرح دوفوریتی استثنا کردن برخی بازنشستگان

طرح دوفوریتی استثنا کردن برخی بازنشستگان با مخالفت نمایندگان منتفی شد.

رییس فراکسیون جوانان دهمین مجلس شورای اسلامی از منتفی شدن موارد استثنایی برای قانون منع به کارگیری بازنشستگان خبر داد و افزود قانون با جدیت اجرا می‌شود.


 



فایننشال تایمز: ایران قاچاقی نفت صادر می کند

روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی با عنوان «نفتکش‌های ارواح» می‌نویسد که گزارش «تانکر ترکرز» نشان می‌دهد ایران با انواع روش‌ها، از جمله خاموش کردن سیستم سیگنال ردیابی نفتکش‌ها، تعویض محموله‌های کشتی‌ها در نیمه راه و غیره، مقادیر چشمگیری نفت راهی بازار می‌کند که از چشم بسیاری از شرکت‌های ردیابی نفتکش‌ها پنهان می‌ماند.

گروه «تانکر ترکرز» در سایت رسمی خود گزارش مفصل و عکس‌های هوایی از نفتکش‌های ایران منتشر کرده که نشان می‌دهد ایران با راه‌های گوناگونی صادرات نفت را با جدیت ادامه می‌دهد.

این گزارش می‌گوید که در حالی که خبرگزاری بلومبرگ از افت صادرات نفت ایران به ۱.۶ میلیون بشکه در ماه سپتامبر خبر داده، اما در اصل ایران توانسته در همین ماه بیش از دو میلیون بشکه به فروش برساند. در نیمه ماه اکتبر حتی این رقم افزایش یافته و به ۲.۲ میلیون بشکه در روز رسیده است/اقتصادآنلاین


روحانی ۴ وزیر پیشنهادی را به مجلس معرفی کرد


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »