????زنده|رییس مرکز آمار و اطلاعات قوه قضاییه: قوه قضاییه گاهی برای دریافت بودجه نرمش قهرمانانه نشان می‌دهد

 

 

 

رئیس سازمان نظام روانشناسی دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، خبر دستگیری رئیس سازمان نظام روانشناسی را تایید کرد.

Risultati immagini per ‫نظام روانشناسی‬‎

تاکنون اطلاعات بیشتری دراین زمینه به صورت رسمی منتشر نشده است اما برخی رسانه ها به نقل از یکی از اعضای سازمان نظام روانشناسی اتهام فرد بازداشت شده را مسائل مالی اعلام کرده اند./ ایرنا


وزارت‎خانه‌های پاسخگو و غیرپاسخگو مشخص شدند

کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت ارشاد ایران به تازگی گزارشی از نحوه عملکرد دستگاه‌های دولتی در سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات منتشر کرده است.

این آمارپاسخگوترین و غیرپاسخگوترین وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی در معیار«زمان» تا تاریخ ۹ مهر ۹۷ را در بر می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، سازمان انرژی اتمی، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نفت به ترتیب با ۸، ۹ و ۱۴ روز به عنوان دستگاه هایی با کمترین زمان پاسخگویی و سازمان برنامه و بودجه، جمعیت هلال احمر و وزارت ورزش و جوانان به ترتیب با ۱۸۴، ۱۶۴ و ۱۱۶ روز به عنوان دستگاه هایی با بیشترین زمان پاسخگویی معرفی شده‌اند.


 رییس مرکز آمار و اطلاعات قوه قضاییه: قوه قضاییه گاهی برای دریافت بودجه نرمش قهرمانانه نشان می‌دهد


عبدالصمد خرم‌آبادی از معاونت فضای مجازی دادستانی کل ایران رفت

عبدالصمد خرم‌آبادی از معاونت فضای مجازی دادستانی کل ایران رفت. محمد جعفر منتظری،  دادستان کل کشور ضمن اعلام این خبر  گفت که جواد جاویدنیا قاضی دادگستری و معاون سابق دادستان مشهد در امور فضای مجازی، جانشین خرم‌آبادی شد.

خرم آبادی در حال حاضر  به عنوان معاون جدید نظارت بر دادسراها معرفی شده است.


تحقیق برای تعیین علت مرگ گورخرها ادامه دارد

عباسعلی دامنگیر، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان، گفت تحقیق درباره پنج گورخری که هفته گذشته در جریان عملیات زنده‌گیری در این استان تلف شدند در دست بررسی‌ست و سه گمانه مطرح شده است.

Risultati immagini per ‫علت مرگ گورخرها‬‎

به گفته دامنگیر این سه گمانه «خطای نیروی انسانی»، «ابتلا به بیماری شاربن یا سیاه‌زخم» و «تزریق بیش از حد داروی بیهوشی» است.

هفته گذشته در جریان زنده‌گیری و انتقال ۱۰ رأس گورخر آسیایی از یک پارک ملی در شاهرود به یک پارک ملی در گرمسار، پنج گورخر تلف شدند.

اداره کل محیط زیست استان سمنان رسما از این رویداد پوزش خواسته و معاون این اداره کل نیز برکنار شده است.

به نوشته ایرنا، از پنج رأس گورخری که تلف شدند یک رأس در ابتدای عملیات زنده‌گیری و به دلیل حساسیت به داروی بیهوشی تلف شد، دو رأس در حین انتقال به گرمسار جان باختند و دو رأس دیگر نیز ۴۸ ساعت پس از عملیات تلف شدند.




بازداشت دست‌جمعی عکاسان شیرازی


مکرون: معلوم نیست کدام بخش از حاکمیت ایران دستور حمله پاریس را صادر کرد

حدود دو هفته پس از آنکه وزارت خارجه فرانسه اعلام کرد تردیدی نیست که وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در طرح حمله خنثی‌شده پاریس نقش داشته، رئیس جمهوری فرانسه گفت: هنوز روشن نیست که کدام بخش از حاکمیت ایران دستور این حمله را صادر کرده است.

امانوئل مکرون روز جمعه، بیستم مهرماه، در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «فرانس ۲۴» گفت: «در ایران دسته‌های مختلفی هست و تنش دارند؛ بنابر این من امروز نمی‌توانم بگویم که آیا این فرمان از بالا صادر شده یا اینکه کار فلان نهاد یا بخش بوده است».

وزارت خارجه فرانسه دهم مهرماه با اعلام اینکه در نقش داشتن وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در طرح حمله به همایش پاریس «تردیدی نیست»، دارایی‌های متعلق به وزارت اطلاعات و همچنین دو شهروند ایرانی را در این کشور مسدود کرده است.

حدود سه ماه پیش، در آستانه همایش «شورای ملی مقاومت» در پاریس، مقام‌های اروپایی از کشف و خنثی شدن طرحی برای حمله به این همایش خبر دادند و در پی آن، چند مظنون در کشورهای بلژیک، فرانسه و آلمان بازداشت شدند که یکی از آنها دیپلمات جمهوری اسلامی به نام اسدالله اسدی بود./رادیو فردا


https://twitter.com/sobhe_no/status/1051015582173270016

 

 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »