????زنده| رئیس‌ شورای شهر تهران: شهردار تهران فعلا جایی نمی‌رود

 

پیکر ۳ زندانی سیاسی کرد اعدام شده به خانواده‌هایشان تحویل داده نشد



 رئیس‌ شورای شهر تهران: شهردار تهران فعلا جایی نمی‌رود

محسن هاشمی، رئیس‌ شورای شهر تهران،  به ایرنا گفت محمدعلی افشانی، شهردار تهران درباره قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در سازمان‌های دولتی و عمومی تابع قانون است اما قانون باید درست تفسیر شود.

Risultati immagini per ‫محمدعلی افشانی‬‎

هاشمی به‌نقل از شهردار تهران گفته تا لحظه‌ای که از این مجموعه جدا شود به گونه‌ای کار می کند که انگار همیشه در شهرداری خواهد ماند.

روز گذشته ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کشور به خبرگزاری صداوسیما گفت که شهردار تهران باید به موجب این قانون تا دوماه دیگر از سمت‌اش کنار برود.



خودسوزی ۱ پناهجوی ایرانی و ۴ افغانستانی در اتریش

در پی خودسوزی یک پناهجوی ایرانی و چهار پناهجوی افغان در یکی از زندان‌های اتریش، سفارت ایران در این کشور خواستار بررسی فوری وضعیت آسیب‌دیدگان شد. حال عمومی این افراد – که درخواست پناهندگی آنها منفی بوده و باید خاک اتریش را ترک می‌کردند – وخیم اعلام شده است.


سوریه: حمله موشکی اسرائیل را دفع کردیم

رسانه‌های دولتی سوریه اعلام کردند که اسراییل به فرودگاه بین‌المللی دمشق موشک زده اما پدافند هوایی سوریه شماری از موشک‌ها را سرنگون کرده و این حمله خسارت یا تلفاتی نداشته است.

Risultati immagini per ‫حمله موشکی اسرائیل به دمشق‬‎

خبرگزاری آلمان هم به نقل از مردم دمشق نوشته مردم از دور و بر فرودگاه دمشق صدای انفجار شنیده‌اند.
دیدبان حقوق‌‌بشر سوریه، از سازمان‌های نزدیک به مخالفان دولت سوریه، مدعی‌شده در این حمله اسراییل یک انبار مهمات که به حزب‌الله لبنان یا نیروهای ایرانی تعلق داشته و اسلحه‌های تازه‌ای بدان منتقل‌شده‌بود، را هدف قرار داده است.


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »