????زنده| نازنین زاغری رتکلیف به مرخصی آمد

 

نازنین زاغری رتکلیف به مرخصی آمد

نازنین زاغری شهروند ایرانی بریتانیایی که نزدیک به دو سال پیش هنگام خروج از فرودگاه امام خمینی به همراه دختر خردسالش بازداشت شده بود. این اولینن بار است که در طی این دو سال او به مرخصی می‌آید./امتداد

 


اروپا ۱۸ میلیون یورو خسارت به ایران پرداخت می‌کند

اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه‌ای قبول کرده که برای حفظ توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ با ایران و جبران تاثیرات تحریم‌های مجدد آمریکا بر کشورمان، مبلغ ۱۸ میلیون یورو را به ایران پرداخت کند.



اعتراض گزارشگر سازمان ملل به تحریم‌های علیه ایران

ادریس جزایری٬ گزارشگر ویژه سازمان ملل٬ اعلام کرد که تحریم‌های ایالات متحده علیه ایران «ناعادلانه و زیان‌آور» هستند و به مردم عادی آسیب می‌زنند.

او طی بیانیه‌ای اظهار کرد که وضع دوباره تحریم‌ها علیه ایران پس از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای و اجرای همه‌جانبه این توافق از سوی شورای امنیت صورت گرفته که به گفته وی حاکی از «غیرقانونی» بودن این تحریم‌ها است.

گزارشگر ویژه سازمان ملل در حوزه «تاثیر منفی اقدامات یک‌جانبه قهری» افزود: «تحریم های بین‌المللی باید هدفی مشروع داشته و متناسب باشند. تحریم‌ها نباید حقوق شهروندان عادی را نقض کنند٬ اما هیچکدام از این موارد در این مورد [تحریم‌ها علیه ایران] مد نظر قرار نگرفته است.»

جزایری تاکید کرد: «این تحریم‌های ناعادلانه و زیان‌آور دارند اقتصاد و پول ایران را نابود می‌کنند٬ میلیون‌ها نفر را دچار فقر می‌کنند و قیمت کالاهای وارداتی را تا حدی بالا می‌برند که دیگر برای مردم مقرون به صرفه نیست.»


تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »