ماموران پنجره‌های جوش داده شده خانه اختر را باز کرده‌اند

زیتون– بر اساس اخباری که از «حصر اختر» می‌رسد٬ پس از ۸ سال «پنجره‌های جوش داده شده» منزل میرحسین موسوی و زهرا رهنورد٬ «رهبران در حصر جنبش سبز» باز شده است.

وب سایت کلمه٬ نزدیک به میرحسین موسوی٬ «ماموران امنیتی» روز دوشنبه ۲۹ مرداد «اقدام به باز کردن پنجره‌های خانه اختر کردند که هشت سال پیش آن را جوش داده و قفل کرده بودند.»

نرگس موسوی٬ دختر میرحسین موسوی و زهرا رهنورد٬ در این باره توییت کرد:

بر اساس این گزارش، «این پنجره‌ها در ابتدای حصر و در راستای تبدیل خانه به زندان جوش داده شده و قفل شده بود و دستگیره‌های داخلی خانه کنده شده بود.»

این وب‌سایت افزوده که «هنوز همه خانه پس از هشت سال در اختیار محصورین نیست و بخشی از آن شامل تاسیسات، پله و پشت بام قفل شده و در اختیار زندانبانان» قرار دارد.

صبح امروز نیز پایگاه خبری، تحلیلی رویداد ٢۴ خبر داده بود که بخشی از محدودیت‌های محصوران طی هفته گذشته ازمیان برداشته شده است و میرحسین موسوی و زهرا رهنورد٬ از رهبران در حصر جبنش سبز٬ اجازه پیدا کرده‌اند که از منزل خارج شده و به دیدار فرزندان خود بروند. پیش از این نیز برخی از نزدیکان محصورین گفته بودند که به آنها اجازه مطالعه داده شده است.

میرحسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد از رهبران جنبش سبز و معترضان به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸، از بهمن ۸۹ تاکنون در حصر خانگی به سر می‌برند.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. ظاهرا به این نتیجه رسیده اند که با تبدیل ایران به زندان دیگر نیازی به جوش دادن پنجره خانه اختر نیست ، شاید هم با اینده نگری میخواهند سنت حسنه جوش دادن پنجره زندان به فراموشی سپرده شود !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »