قیمت سکه ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان؛ صعود قیمت طلا ادامه دارد

زیتون– قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) در بازار آزاد، ­روز دوشنبه اول مرداد، به سه میلیون و ۳۶۰ هزار تومان رسید. همزمان قیمت سکه آتی تحویل در دی ۹۷ به بیش از ۳.۹ میلیون تومان رسیده است.

​­­هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز در روز دوشنبه به قیمت ۳ میلیون و ۸۰ هزار تومان داد و ستد شد.

ابراهیم محمدولی٬ رییس اتحادیه طلا و جواهر٬ ضمن تایید خبر صعود لحظه‌ای قیمت سکه و طلا گفت که مباحث مطرح در فضای مجازی درباره اظهارات روحانی و ترامپ عامل اصلی گرانی سکه است.

روز گذشته «زیتون» خبر داده بود که پس از سخنرانی امروز حسن روحانی٬ رییس جمهوری٬ و تهدید آمریکا قیمت ارز و سکه دوباره صعود کرد.

با سیاست یکسان‌سازی نرخ ارز، دولت و بانک مرکزی از ۲۰ فروردین دلار را با قیمت ۴۲۰۰ تومان تک‌نرخی کرده‌اند؛ این نرخ تا ۳۰ اردیبهشت ثابت بود ولی از ۳۱ اردیبهشت تا امروز نرخ دلار هر روز سیر صعودی را طی می‌کند و امروز ۴۳۷۳ تومان قیمت‌گذاری شد.

امروز در بازار آزاد هر یورو ۱۰ هزار و ۷۳۵ تومان و هر پوند با ارزش ۱۲ هزار و ۱۴ تومان و درهم امارات ۲۴۹۳ تومان دادوستد می‌شد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »