????زنده|مهدی کروبی اختیارات دبیر کلی حزب اعتماد ملی را به شورای مرکزی واگذار کرد

 

 

 

https://twitter.com/BBCFardad/status/1002954751103979520


مهدی کروبی اختیارات دبیر کلی حزب اعتماد ملی را به شورای مرکزی واگذار کرد

مهدی کروبی کلیه اختیارات دبیر کلی حزب اعتماد ملی را به شورای مرکزی آن حزب واگذار کرد

مهدی کروبی با ارسال نامه ای به شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از مخالفت اعضای این حزب با استعفای وی، قدردانی کرد. مهدی کروبی در این نامه، تمام اختیارات دبیر کلی حزب اعتماد ملی را به شورای مرکزی حزب اعتماد ملی واگذار کرده است.
به گزارش سحام،، متن کامل نامه مهدی کروبی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

اعضای محترم شورای مرکزی حزب اعتماد ملی

سلام علیکم

در ابتدا لازم می دانم از محبت و حمایت بی دریغ تمامی اعضای محترم حزب اعتماد ملی به ویژه اعضای شورای مرکزی در مخالفت با استعفای اینجانب تشکر و قدردانی کنم.

با این وجود تأکید می کنم که این اختلاف سلیقه ها و روند موجود به صلاح حزب نمی باشد و پر واضح است که مصلحت حزب فراتر از هر موضوعی است. لذا مطابق اساسنامه خصوصا تبصره دوم ذیل ماده ۱۰ که مربوط به وظایف و اختیارات شورای مرکزی میباشد اینجانب کلیه وظائف و اختیارات دبیرکل را به شورای مرکزی حزب اعتماد ملی واگذار می کنم تا این شورا با بهره گیری از همه ظرفیت ها امور مرتبط را پیگیری و در زمان مقرر نسبت به برگزاری کنگره اقدام نماید.

این شورا همچنین موظف است با استفاده از اختیارات تفویض شده تمام توان خود را در جهت پیشبرد فعالیت های حزب در چارچوب اساسنامه بدون نگرش حذفی اعمال نماید.

والسلام و علیکم و رحمت الله
مهدی کروبی
جماران
۱۲ خرداد ۱۳۹۷


۱۰ هزار مسکن مهر هشتگرد خریدار ندارد





تجاوز به کودک ۶ ساله در خمینی شهر

رئیس اورژانس اجتماعی ایران خبر تجاوز به یک دختر خردسال افغان در خمینی ‌شهر اصفهان را تایید کرده است.

رضا جعفری گفت: مورد کودک آزاری مربوط به دختربچه‌ای افغان است که هفته گذشته در حالی که در مقابل خانه مشغول بازی بوده، از سوی سه مرد متجاوز ربوده و پیکر نیمه جان او چند ساعت بعد در خرابه‌ای پیدا می‌شود. جعفری افزود که  این کودک در حال حاضر از بیمارستان مرخص شده است.

امروز همچنین مسعود فریادی، مسئول امور حوادث سفارت افغانستان در تهران در گفت‌وگو با رسانه‌ها خبر تجاوز به این دختر خردسال را تایید کرده و گفته که این قضیه تحت بررسی پلیس ایران و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل قرار دارد.

هنوز عامل یا عاملان این حادثه دستگیر نشده اند./ایلنا


شلیک اسرائیل به یک پرستار فلسطینی در خان یونس

روز گذشته رزان اشرف عبدالقدیر النجار، پرستار ۲۱ساله فلسطینی، مشغول درمان زخمی‌ها و مجروح‌های شرق «خان‌یونس» بود که از پشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

Risultati immagini per ‫رزان اشرف عبدالقدیر النجار‬‎

رزان، هنگام تیرخوردن، ۱۰۰متری با حصار مرزی غزه فاصله داشت و لباسش او را از سایر معترض‌ها متمایز می‌کرد.

همه رزان را هنگامِ شروع اعتراض‌ها در فلسطین می‌شناختند و با شجاعت او، علی‌رغم وجود خطرات، آشنا بودند.

▪او ۱۳ آوریل هم به کسی که در اثر شلیک گاز اشک‌آور زخمی شده بود کمک کرد و مچ دستش شکست. با این حال، نپذیرفت به بیمارستان برود و در همان حال به کارش ادامه داد. /بی بی سی فارسی



خروج ایتالیا از بحران تشکیل دولت

بالاخره بعد از سه ماه بحران جوزپه کونته روز جمعه ۱۱ خرداد به عنوان رئیس دولت ایتالیا انتخاب شد. کونته به نمایندگی از ائتلاف جنبش پنج ستاره و حزب راست‌گرای لیگ تشکیل شد.Risultati immagini per ‫جوزپه کونته‬‎

دولت جدید ایتالیا به دنبال انتخابات ماه مارس در این کشور تشکیل می‌شود که هیچ برنده قطعی نداشت و به ماه‌ها بی‌ثباتی سیاسی در کشوری که به عنوان سومین قدرت اقتصادی اتحادیه اروپا شناخته می‌شود، انجامید.



 پلیس امنیت وارد پرونده تعرض مدرسه شد

بعد از چند روز از رسانه‌ای شدن تعرض یک معلم به جمعی از دانش‌آموزان پسر در مدرسه‌ای در منطقه ۲ تهران رئیس کل دادگستری دستور داد قضات ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده این متهم در نظر بگیرند.

یکی از اولیای مدرسه اعلام کرد علاوه بر رسیدگی به اعمال ناظم مدرسه آموزش و پرورش هم باید توضیح دهد چرا در این زمینه کوتاهی کرده است.

یکی از اولیای شاکی این پرونده در این باره می‌گوید: متأسفانه اواخر اردیبهشت ما موضوع را با مسئولان آموزش و پرورش مطرح کردیم اما آنها به ما گفتند که سکوت کنید خودمان موضوع را بررسی می‌کنیم اما بررسی مسئولان به خاطر نفوذ هیأت امنای مدرسه روی آنها محدود شده بود و در نتیجه ما مجبور شدیم موضوع را رسانه‌ای کنیم.

اگر هیأت امنا بخواهند روند پرونده را به نفع خود تغییر دهند ما اسناد دیگری داریم و البته به آموزش و پرورش هم داده‌ایم که آنها را افشا می‌کنیم.

این در حالی است که مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران اعلام کرد: تا این مرحله بر مبنای تحقیقاتی که بر روی پرونده آزار دانش‌آموزان در مدرسه غرب تهران و تعدادی از دانش‌آموزان معترض انجام داده‌ایم، هیچگونه تعرض و تجاوزی صورت نگرفته است/امتداد


اژه ای: فعالیت در تلگرام می‌تواند تبدیل به جرم شود


خبر روزهای  گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »