اتهام تجاوز جنسی مطرح نیست

شکایت ۱۵ نفر از ناظم مدرسه معین

زیتون– غلامحسین اسماعیلی٬ رییس کل دادگستری استان تهران٬ خبر از شکایت ۱۵ دانش آموز از ناظم مدرسه معین داد.

جمعه شب گذشته تصاویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که بر اساس آن یکی از مسئولان دبیرستان پسرانه مقطع متوسطه اول یک مجتمع آموزشی غیرانتفاعی در منطقه ۲ تهران، در پی آزار جنسی گروهی از دانش آموزان، بازداشت شده است.

روزنامه ایران در این رابطه نوشت که متهم در پی شکایت والدین برخی دانش‌آموزان توسط پلیس امنیت بازداشت شد و در روند تحقیقات، پرونده برای رسیدگی مقدماتی در اختیار یکی از بازپرسان دادسرای ارشاد قرار گرفت. این مرد تاکنون به تجاوز به دانش‌آموزان اعتراف نکرده و گفته فقط به آنها فیلم غیراخلاقی نشان داده است.

از سویی ادعای تجاوز توسط تمام شاکیان مطرح نشده است و آن‌طور که یک منبع آگاه به «شرق» گفت، هنوز مدارکی برای اثبات این اتهام به دست نیامده، اما قرار است دانش‌آموزان به پزشکی‌قانونی معرفی شوند تا از لحاظ جسمی و روانی مورد معاینه قرار گیرند.

بر این اساس اتهام این مرد تاکنون فقط ترغیب و تشویق به فساد و فحشاست و مدارکی که باعث ثبت اتهام جدید در پرونده شود به دست نیامده است. درهمین‌حال یک منبع آگاه انتظامی نیز گفت دانش‌آموزان ادعایی مبنی‌بر وقوع تجاوز ندارند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

اتهام تجاوز جنسی مطرح نیست

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »