????زنده| رییس قوه قضاییه: ریاضی، ریاضی نیست، ما علم دینی داریم

 

 


مادر مریم شریعتمداری امروز با او در زندان قرچک ملاقات کرد


تشکر هواپیمایی آسمان از سپاه برای «کشف محل دقیق سقوط هواپیمای مسافربری»

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان در پیامی با قدردانی از سازمانهای امدادی، از «اقدام هوشمندانه سپاه در شناسایی و کشف محل دقیق سقوط هواپیمای مسافربری» تشکر کرد.

Risultati immagini per ‫تشکر هواپیمایی آسمان از سپاه برای «کشف محل دقیق سقوط هواپیمای مسافربری»‬‎

در پیام مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان آمده است: «لازم می دانم از سوی هیات مدیره، مدیران وکارکنان شرکت هواپیمایی آسمان از مقام معظم رهبری، ریاست محترم جمهوری، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، ریاست محترم قوه قضائیه، هیات محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی و نیز مسئولین کشوری و لشکری که با پیگیری ها و پیام های خود موجب تسکین آلام خانواده های داغدار گردیده اند، تشکر کنم.»

پیش از این  بعضی از گزارش ها حاکی از آن بود که ارتش برای اولین بار محل سقوط هواپیما را شناسایی کرده است./عصر ایران



افزایش عوارض سفرهای غیر زیارتی تصویب شد

علی اصغر یوسف نژاد، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۷ اعلام کرد که عوارض خروج از کشور برای سفرهای غیرزیارتی در سال آینده افزایش می‌یابد.

به گفته یوسف نژاد دولت در سال از محل عوارض خروج از کشور ۱۲۰۰ میلیارد تومان درآمد خواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون تلفیق اضافه کرد: «تاکنون عوارض سفرهای خارجی غیرزیارتی ۷۵ هزار تومان بوده که با این مصوبه در سال ۹۷ افزایش می‌یابد و البته نحوه تعیین نرخ آن به دولت بستگی دارد.»

پیش از این مبلغ برای سفرهای غیرزیارتی ۲۲۰ هزار تومان اعلام شده بود./ایسنا


رییس قوه قضاییه: ریاضی، ریاضی نیست، ما علم دینی داریم


سخنگوی وزارت امور خارجه: نازنین زاغری گروگان مسایل مالی ایران و انگلیس نیست

قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری امروز خود گفت: بحث زاغری بحث حقوقی و قضایی است. او در یکی از محاکم ایران محکوم است و دوران محکومیتش را طی می‌کند.Risultati immagini per ‫نازنی زاغری بهره پول‬‎

به گفته وی نازنین زاغری دوتابعیتی است که از نظر قانون ایران به رسمیت شناخته نمی‌شود و موضوع آن ربطی به وزارت خارجه و دیگر مسایل روابط ایران و انگلستان ندارد.

به گزارش رسانه های بریتانیایی پیش از این دادگاه انقلاب شعبه اوین به نازنین زاغری گفته بود که دلیل باقی‌ماندن او در زندان به دلیل مناقشه بریتانیا و ایران بر سر سود بدهی یک قرارداد تسلیحاتی تحقق‌نیافته بین این دو کشور است.

به گزارش فارس سخنگوی وزارت امور خارجه  تاکید کرد وزارت خارجه به خاطر تفکیک قوا دخالتی در این مساله ندارد و این نوع فرافکنی که زاغری گروگان روابط ایران و انگلیس و روابط مالی ایران با شرکت‌های انگلیسی است، نادرست و حرف بیهوده‌ای است.


چنارهای ولی‌عصر دچار سرطان شدند

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: تعدادی از درختان چنار خیابان ولیعصر به نوعی قارچ با عنوان سرطان رنگی مبتلا شده‌اند و طبق نظر کارشناسان برای جلوگیری از سرایت این قارچ باید درختان بیمار را با درختان سالم جایگزین کرده و حتی خاک آن را نیز عوض کنند.

Risultati immagini per ‫چنارهای ولی‌عصر‬‎

علی محمد مختاری افزود: در محدوده مناطق ۱ و ۶ و ۱۱ تعدادی از درخت‌های حاشیه خیابان ولیعصر به علت ساخت و ساز، بتن‌ریزی و برج‌سازی آسیب‌ دیده است و در حال حاضر تعداد این درختان به ۱۵ هزار و ۸۶۶ اصله می‌رسد و در زمان پهلوی اول که ساخت درختان آغاز شد ۱۸ هزار درخت در محدوده این خیابان کاشته شده است./ایلنا


نماینده اصفهان: حذف کنکور به جراحی نظام آموزشی کمک می‌کند


 فیروزآبادی: موسوی می‌گفت از باطن احمدی‌نژاد خبر دارم، اما ما خبر نداشتیم

 


نماینده مجلس: سخنان وزیر راه درباره سقوط هواپیمای آسمان قانع‌کننده نبود

رئیس کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد:وزیر راه اظهارات قانع‌کننده‌ای در رابطه با علت برخورد هواپیمای شرکت آسمان به قله دنا به ما ارائه نکرد و ما از توضیحات آقای آخوندی قانع نشدیم.

به گفته وی آخوندی تنها از حضورش در روز حادثه سخنانی ارائه کرد و در واقع اظهارات خاصی به ما ارائه نداد؛ لذا همچنان موضوع استیضاح وی مطرح است./عصر ایران


فرمانده ناجا: «ایادی خارجی» در ناآرامی‌های خیابان پاسداران نقش داشتند


پلیس زن مخالفان حجاب اجباری را دستگیر می‌کند

به گزارش خبرگزاری برنا  از امروز نحوه برخورد پلیس با زنانی که بر خلاف قانون جمهوری اسلامی اقدام به کشف حجاب در خیابان‌ها می‌کنند متفاوت خواهد بود.Risultati immagini per ‫پلیس زن ایرانی حجاب اجباری‬‎

چند اکیپ از پلیس‌های زن نیروی انتظامی، سوار بر خودروهای ون، در شهر تردد خواهند کرد تا درصورت ملاحظه این رفتارها وارد عمل شوند و اقدام به بازداشت کنند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »