اعتراضات سراسری وارد چهارمین روز شد

زیتون– گزارش‌ شهروندان از ایران حاکی از ادامه اعتراض‌‌ها در شهرهای مختلف است. امروز چهارمین روز از اعتراضات گسترده و سراسری در ایران است.

در تهران از میدان فردوسی تا میدان انقلاب صحنه چندین تجمع معترضین و نیروهای امنیتی است.

ایلنا در گزارشی درباره وضعیت تجمع‌های امروز در تهران نوشت خبرها حاکی از آن است که از ساعت ۱۸ بر شلوغی‌های میدان انقلاب و خیابان‌های منتهی به دانشگاه تهران بیش از پیش افزوده شده است و برخی از افراد دست به برپایی تجمعات چند نفره زده‌اند. در چهارراه ولیعصر و فلسطین افراد زیادی با تجمع خود در حال شعار دادن هستند. نیروهای امنیتی و پلیس در تلاش برای متفرق کردن تجمع‌کنندگان هستند.

از صبح امروز اخبار و تصاویری درباره تظاهرات در برخی شهرها از جمله تویسرکان، چابهار، خرمدره، ایذه، کرمانشاه، سنندج و ایلام هم خبرهایی منتشر شده است.

طی سه روز گذشته در شهرهای کاشمر، گناوه، نیشابور، بیرجند٬ مشهد٬کرمانشاه٬ قم٬ اهواز٬ همدان٬ ساری٬ قزوین٬ ساری و قوچان٬ مردم به خیابان‌ها آمدند و به ناکارآمدی سیاست‌های اقتصادی جمهوری اسلامی اعتراض کردند.

در پی این اعتراضات دسترسی به تلگرام و اینستاگرام در ایران محدود شدند.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

گسترش درگیری‌های نظامی میان نیروهای نیابتی جمهوری اسلامی با اسرائیل پس از حملات هفتم اکتبر حماس، خاورمیانه را در وضعیتی خطیر قرار داده است. با کشته شدن حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و پیش

ادامه »

یکی از شبه‌استدلالهایی که طرفداران جمهوری اسلامی (مانند رضا نصری) مدعی استاندارد دوگانه غرب درباره به فروش تسلیحات جنگی به کشورهای دیگر صورت بندی

ادامه »

سخنان اخیر رضا پهلوی در محفل « شورای آمریکایی- اسرائیلی» در شهر واشنگتن حقیقتا تاسف بار و شرم آور بود.

ادامه »