اعتراضات سراسری وارد چهارمین روز شد

زیتون– گزارش‌ شهروندان از ایران حاکی از ادامه اعتراض‌‌ها در شهرهای مختلف است. امروز چهارمین روز از اعتراضات گسترده و سراسری در ایران است.

در تهران از میدان فردوسی تا میدان انقلاب صحنه چندین تجمع معترضین و نیروهای امنیتی است.

ایلنا در گزارشی درباره وضعیت تجمع‌های امروز در تهران نوشت خبرها حاکی از آن است که از ساعت ۱۸ بر شلوغی‌های میدان انقلاب و خیابان‌های منتهی به دانشگاه تهران بیش از پیش افزوده شده است و برخی از افراد دست به برپایی تجمعات چند نفره زده‌اند. در چهارراه ولیعصر و فلسطین افراد زیادی با تجمع خود در حال شعار دادن هستند. نیروهای امنیتی و پلیس در تلاش برای متفرق کردن تجمع‌کنندگان هستند.

از صبح امروز اخبار و تصاویری درباره تظاهرات در برخی شهرها از جمله تویسرکان، چابهار، خرمدره، ایذه، کرمانشاه، سنندج و ایلام هم خبرهایی منتشر شده است.

طی سه روز گذشته در شهرهای کاشمر، گناوه، نیشابور، بیرجند٬ مشهد٬کرمانشاه٬ قم٬ اهواز٬ همدان٬ ساری٬ قزوین٬ ساری و قوچان٬ مردم به خیابان‌ها آمدند و به ناکارآمدی سیاست‌های اقتصادی جمهوری اسلامی اعتراض کردند.

در پی این اعتراضات دسترسی به تلگرام و اینستاگرام در ایران محدود شدند.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »