تایید خبر کشته شدن دو نفر در لرستان

زیتون– حبیب‌الله خجسته پور٬معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان٬ خبر کشته شدن دو نفر در اعتراض شب گذشته شهرستان درود از توابع این استان را تایید کرد.

شب گذشته برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی خبر از کشته و زخمی شدن عده‌ای در اثر تیراندازی ماموران امنیتی به سوی معترضان در دورود لرستان دادند.

طی سه روز گذشته در شهرهای کاشمر، گناوه، نیشابور، بیرجند٬ مشهد٬کرمانشاه٬ قم٬ اهواز٬ همدان٬ ساری٬ قزوین٬ ساری و قوچان٬ مردم به خیابان‌ها آمدند و به ناکارآمدی سیاست‌های اقتصادی جمهوری اسلامی اعتراض کردند.

تا کنون بیشترین بازداشت‌ها در مشهد و تهران صورت گرفته بود. فرماندار مشهد روز جمعه خبر از بازداشت ۵۲ نفر در طی اعتراضات مردم در این شهر داده بود.

فرماندار تهران نیز خبر از بازداشت عده‌ای در طی تجمعات این شهر داده بود.

اما شب گذشته کاربران شبکه‌های اجتماعی خبر از کشته شدن سه تا شش نفر از مردم درورود٬ از توابع بروجرد در استان لرستان دادند.

حبیب‌الله خجسته پور٬ به خبرگزاری مهر گفت «در تجمع غیرقانونی» که غروب شنبه در شهر دورود صورت گرفت «تعدادی از افراد که با فراخوان گروه‌های معاند داخل خیابان آمده بودند منجر به درگیری شد اظهار داشت: در این درگیری متأسفانه دو نفر از همشهریان عزیز دورود کشته شدند.»

او همچنین مدعی شد که در این «درگیری‌ها» «ردپای گروه‌های تکفیری، معاند با نظام و سرویس‌های بیگانه کاملاً قابل‌مشاهده است.» معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان همچنین ظرف کمتر از ۱۲ ساعت پس از حادثه کشته شدن دو شهروند اعلام کرد که «در بررسی‌های به‌عمل‌آمده رد پای سرویس‌های خارجی کاملاً نمایان شده است.»

به گفته معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان «در این درگیری که دو نفر کشته‌شده هیچ تیری از ناحیه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی ما به سمت مردم شلیک نشده است.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »