???? زنده| واکنش محمود صادقی به تجمعات مشهد: صدای مردم را بشنویم

دیگر هیچ خاویاری از دریای خزر صادر نمی‌شود

نماینده  بابلسر و فریدونکنار در مجلس  گفت: در سال ۸۴ حدود ۶ هزار تن خاویار از دریای مازندران صادر می‌شد، اما امروز هیچ خاویاری از دریای خزر صادر نمی‌شود.

عضو مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: گونه‌های آبزی در دریای مازندران منقرض شده‌اند و ماهی کپور و آزاد دیگر وجود ندارد و خاویار تقریبا به صفر رسیده است.

 ولی‌الله نانواکناری در شهرستان ساری درباره معضل پسماندها، شیلات و آب استان اظهار کرد: حجم بسیار بالای زباله نه تنها در بابلسر و فریدونکنار بلکه در آمل، بابل، ساری، نوشهر و محمودآباد هم وجود دارد که متولی ساماندهی آن وزارت کشور است، در این‌باره طرح سؤال هم انجام شده و منتظر پاسخ وزارت کشور هستیم./فارس

معاون اول رییس جمهور: نخواهیم گذاشت کم‌آبی مانع توسعه کشور شود


واکنش محمود صادقی به تجمعات مشهد: صدای مردم را بشنویم


 فرماندار مشهد به تجمع «نه به گرانی» واکنش نشان داد

محمدرحیم نوروزیان، فرماندار مشهد در واکنش به اعتراض امروز مردم مشهد به گرانی و بیکاری، گفت:
همانگونه که پیش از این هم اعلام شده بود این تجمع غیرقانونی و مجوزی برای برگزاری آن صادر نشده بود با این حال تعدادی از افراد در میدان شهدا تجمع کردند.


فرماندار تاکید کرد که نیروی انتظامی به تجمع‌کنندگان تذکرات لازم را داد و «بسیار با مدارا» با آن‌ها برخورد کرد.
به گفته فرماندار مشهد تعدادی از افرادی که قصد تعرض به اموال عمومی و تخریب آن‌ها را داشتند توسط مأموران نیروی انتظامی بازداشت شدند و در حال حاضر تجمع پایان یافته است.

جمعی از مردم مشهد، نیشابور و کاشمر امروز در اعتراض به گرانی و اوضاع معیشتی دست به تظاهرات زدند. در تظاهرات مشهد که با عنوان «نه به گرانی» برگزار شد، شعارهایی علیه دولت و با انتقاد از وضع معیشت سر داده شد./ایسنا


احمدی‌نژاد: اگر نظری مخالف رهبری داشتی باید بمیری؟‌‌

دذ حالی که هنوز ۲۴ ساعت از هشدار تلویحی آیت الله خامنه ای به احمدی‌نژاد و «مخالف‌خوان» خواندن وی نگذشته است که محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور پیشین، در پاسخ به سوالی درباره دلیل گوش نکردن به توصیه‌های آیت‌الله خامنه‌ای گفت:« اگر رهبری یک موقع یک نظری داشت و شما نظر دیگری داشتی باید بمیری؟ باید نظرت را بگویی.»

او در سفر خود به بوشهر  تاکید کرد که خود رهبر ایران هم گفت که به او انتقاد کنند و آشکار کردن «اشتباهات و آسیب‌ها» را کمک به رهبری دانست.


اعتراض مردم مشهد به «گرانی و بیکاری»

https://twitter.com/parhiz/status/946309521680498689


رییس مرکز بهداشت کرمانشاه: بعضی از زلزله‌زدگان ۴۰ روز است که استحمام نداشتند

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به کمبود چشمه توالت و دوش حمام در مناطق زلزله زده، از احتمال اپیدمی بیماری‌های پوستی و عفونی درمنطقه ابراز نگرانی کرد.

 ابراهیم شکیبا با اشاره به اینکه برخی مردم زلزله‌زده  از زمان زلزله تاکنون استحمام نداشتند، نگرانی خود را از اپیدمی بیماری‌های پوستی ابراز کرده و همچنین افزود: در حال حاضر در شهرستان سرپل ذهاب ۵۱۰ چشمه توالت در شهر و ۷۱۰ چشمه توالت در روستاها علاوه بر تعداد موجود نیاز است. همچنین در شهرستان ثلاث باباجانی نیز ۳۶۰ چشمه توالت دیگر مورد نیاز است.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه به دفع غیربهداشتی فاضلاب در برخی مناطق زلزله زده اشاره کرد و افزود: متاسفانه فاضلاب چشمه توالت‌های موجود در منطقه بهداشتی دفع نمی‌شود و این امر می‌تواند اپیدمی بیماری‌های عفونی و واگیردار مانند وبا و هپاتیت را به دنبال داشته باشد./ایسنا

 


وزارت امور خارجه: پیگیر قتل یک ایرانی توسط پلیس کانادا هستیم


دختری که در خیابان انقلاب کشف حجاب کرد دستگیر شد

دیروز، چهارشنبه دختری که در خیابان انقلاب  روسری خود را به چوبی آویزان کرده بود و در هوا تکان می‌داد، دستگیر شد.

این دختر پس از پایان کار توسط نیروهای نظامی دستگیر و افرادی که از وی حمایت کردند هم بازداشت شدند./توانا


تکیه درکه توسط افراد ناشناسی آتش زده شد

صبح امروز دو نفر ماده آتش‌زایی را داخل تکیه درکه انداخته‌اند که ظاهرا موجب آسیب ۷۰ تا ۸۰ درصدی داخل این تکیه شده است.

تکیه درکه دوربین‌های مداربسته‌ای دارد که به نظر می‌رسد تصاویر این افراد را ضبط کرده است./ایلنا

 


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »