مهدی کروبی مجددا مورد عمل جراحی قلب قرار گرفت

زیتون– مهدی کروبی، رهبر در حصر «جبش سبز» مجددا مورد عمل جراحی قرار گرفت
سحام‌نیوز، وب‌سایت نزدیک به مهدی کروبی خبر داد که دقایقی پیش، پس از عملی که دو ساعت به طول کشید، او از اتاق عمل جراحی خارج گردید.
فاطمه کروبی در رابطه با عمل مجدد قلب همسرش توضیح داد: «همانطور که می‌دانید پنج شنبه هفته گذشته ۱۹ مرداد ماه آقای کروبی پس از دوبار آنژوگرافی و عمل تعبیه پیس ‌میکر از بیمارستان قلب مرخص و به محل حصر بازگردانده شد. چند روز بعد، دقیقا در روز سه شنبه ۲۴ مرداد در قسمتی که پیس‌میکر تعبیه گردیده بود ایشان احساس ناراحتی و درد شدیدی کردند.»
به گفته همسر مهدی کروبی یکی از پزشکان متخصص متوجه اشکالات موجود در کارایی پیس‌میکر شد. آقای کروبی بعلت وضعیت جسمی شان به بخش مراقبت های ویژه منتقل شدند. در ارتباط با معضل پزشک معالج بر این باور است که ۵ تا ۱۰ درصد بیماران پس از تعبیه پیس میکر ممکن است بعلت جابجایی و قطع لید با مشکل مواجه گردند که متاسفانه در مورد آقای کروبی این اتفاق افتاده بود بدون آنکه متوجه این معضل اساسی شویم. لذا متخصصین عروق در کت لب امروز به این مهم پرداختند.
مهدی کروبی از صبح روز چهارشنبه در اعتراض به روند و شیوه حصر «غیرقانونی و غیرشرعی» خود دست به اعتصاب غذای خشک زده بود.
خروج ماموران امنیتی از محل حصر و برگزاری دادگاه علنی، دو خواسته‌ای بود که مهدی کروبی اعلام کرده تا زمان دستیابی به آن اعتصاب خشک خود را ادامه می‌دهد.
او در پی عوارض ناشی از اعتصاب غذا پس از دو عمل جراحی قلب، چهارشنبه شب به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده بود و در نهایت با مساعدت دولت و وعده خروج نیروهای امنیتی، اعتصاب خود را شکسته بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »