فاطمه کروبی: رفع حصر مطالبه مردم است

زیتون– فاطمه کروبی٬ همسر مهدی کروبی با اشاره به آخرین وضعیت سلامت همسرش گفت: «تیم پزشکی با متخصصان رشته‌های مختلف درمان قلب به این نتیجه رسیدند که حتماً اسپیکر دائم برای ایشان گذاشته شود و امروز نیز از اتاق عمل به سلامت بازگشتند و خدا را شاکریم که حال ایشان خوب است و امیدواریم که ان‌شاءالله به صحت و سلامت کامل دست پیدا کنند.»
او در گفت‌وگو با ایسنا ضمن قدردانی و تشکر از پی‌گیری‌های صورت گرفته از سوی رسانه‌ها مورد وضعیت جسمی همسرش، اضافه کرد: «ما خود را مرهون و مدیون ملت بزرگوار و فهیم ایران می‌دانیم که از روزی که در خصوص وضعیت درمانی آقای کروبی، متوجه محل بستری‌شدن ایشان شدند، به طرق و عناوین مختلف وفاداری و پی‌گیری خودشان را در این زمینه از اقشار، گروه‌ها و اصناف مختلف اظهار کردند.»
به گفته همسر این رهبر جنبش سبز از بیش از دو هفته پیش که آقای کروبی در بیمارستان بستری شدند، دوبار مورد آنژیوگرافی قرار گرفتند و پس از بررسی‌های لازمی که تیم پزشکی با متخصصان رشته‌های مختلف درمان قلب داشتند، به این نتیجه رسیدند که حتماً اسپیکر دائم برای ایشان گذاشته شود و امروز نیز حدود ساعت دوازده از اتاق عمل به سلامت بازگشتند.
فاطمه کروبی در ادامه گفت که در طول این چند روز، حدود چهل نفر از نمایندگان مجلس برای ملاقات در بیمارستان حاضر شدند که بیش از نیمی از آنان صحبت‌شان این بود که هرکدام که برای سخنرانی به شهرهای مختلف می‌روند، مطالبه مردم موضوع حصر است و این واقعیتی است که این موضوع بدون مدت مشخص در جریان است و برای مردم هم سوال پیش آمده که چرا چنین اتفاقی رخ می‌دهد؟
او در ادامه تاکید کرد که با توجه به مشکلات عدیده‌ای که آقای کروبی، خانم رهنورد و آقای موسوی از جهت درمانی دارند واقعا به نظر می‌رسد درست نیست که برای این کار، چنین هزینه شود.
محمدحسین کروبی، فرزند مهدی کروبی، بعد از ظهر امروز خبر از عمل جراحی موفقیت‌آمیز قلب پدرش داد.
به گفته او در قلب این رهبر در حصر جنبش سبز، باتری (پیس میکر) کار گذاشته شده‌است، چرا که با عمل «ای.پی.اس» قبلی نتوانستند ضربان قلب او را تنظیم کنند.
مهدی کروبی روز یکشنبه هشتم مرداد به دلیل پایین بودن ضربان قلبش در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود.
کروبی هفته گذشته نیز به دلیل پایین بودن ضربان قلب در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و عمل «ای.پی.اس» قلب برای وی انجام شد. این رهبر در حصر جنبش سبز پس از آن به محلی که در آن در حصر خانگی به سر می برد، بازگردانده شد.
به دنبال آن، خانوادهٔ مهدی کروبی در نامه‌ای سرگشاده خبر دادند که روند درمان او «نیمه‌کاره» رها شده و وی روز جمعه ششم مرداد ماه مجدداً با عارضه قلبی مواجه شده است.
خانواده مهدی کروبی همچنین در بیانیه دیگری در روز شنبه هفتم مرداد از «تلاش نماینده وزارت اطلاعات در مختل کردن عامدانه روند درمانى» و «مانع‌شدن از پیگیری امور درمانی محصورین» انتقاد کردند.
در این بیانیه، دولت حسن روحانی و وزارت اطلاعات، در کنار آن‌چه «شخص حاکم» و «سیستم فشل قضایی» نامیده شد، «مسئول جان» محصورین توصیف شدند.
خانواده مهدی کروبی گفتند نماینده وزارت اطلاعات از آغاز فعالیت خود، دست به ایجاد «موانع متعدد برای محصورین و آزار و اذیت دو خانواده کروبی و موسوی» زده‌است.
بر اساس این بیانیه، نماینده وزارت‌ اطلاعات «ماموریت» و «رسالت تعریف‌شده‌ای» برای «مختل کردن روند درمان، مانع‌شدن از پیگیری امور درمانی محصورین» و «ستاندن تدرجی جان کروبی و موسوی» دارد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »