مهدی کروبی مجددا در بیمارستان بستری شد

زیتون– حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی٬ خبر بستری شدن مجدد این رهبر در حصر جنبش سبز را تایید کرد.
او به امتداد گفت: «ضربان قلب مهدی کروبی بین ۴۸ تا ۵۴ بوده است.»
به گفته حسین کروبی فردا صبح عمل آنژیوگرافی بر روی او انجام می شود و پس از آن مشخص خواهد شد که آیا لازم است باتری یا فنر در قلبش کار گذاشته شود یا خیر. او اضافه کرد: «پدرم در بیمارستان قبلی aps انجام دادند و در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.»
دوم مردادماه محمدتقی کروبی، فرزند یکی از رهبران در حصر جنبش سبز، خبر داد که مهدی کروبی در صبح امروز در بیمارستان بستری شده است.
به گفته فرزند مهدی کروبی، وی برای چکاب قلب به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شده و پزشکان تشخیص دادند که چون ضربان قلب او بسیار پایین است باید بستری شوند.
در طول مدت بستری بودن مهدی کروبی به رغم تلاش عده‌ای از نمایندگان مجلس٬ از ملاقات ایشان به این رهبر در حصر جنبش سبز جلوگیری شد و وزیر بهداشت به خبرگزاری ایرنا گفت که وضعیت سلامت وی خوب است و جای هیچگونه نگرانی نیست.
پس از انتقال مهدی کروبی از بیمارستان به محل حصر٬ خانواده او با انتشار نامه‌ای سرگشاده٬ رهبر جمهوری اسلامی٬ رییس جمهوری و وزارت اطلاعات را مسئول هرگونه اتفاق احتمالی دانسته و نوشتند: «علی رغم تشخیص یکی از پزشکان معالج و خواست صریح خانواده مبنی بر تداوم روند درمان و مراقبت های ضروری با فشار نماینده مطلق عنان وزارت اطلاعات از بیمارستان مرخص شدند و روند درمان نیمه تمام رها گردید. همین امر موجب شد که پزشک وزارت اطلاعات صریحاً اعلام کند که در کنار کارهای انجام شده در بیمارستان آقای کروبی در محل حصر نیاز به مراقبت جدی دارند؛ مراقبتی که در عمل انجام نشد و متاسفانه  عصر روز جمعه ششم مرداد ماه ایشان مجدداً با عارضه قلبی مواجه گردیدند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »