????اسماعیل عبدی بازداشت شد

زیتون– اسماعیل عبدی٬ عضو هیات مدیره کانون صنفی معلمان که با قرار وثیقه به مرخصی آمده بود، صبح امروز بدون قرار قبلی بازداشت شد.
به گزارش «زیتون» اسماعیل عبدی، عضو هیئت مدیره‌ کانون صنفی معلمان ایران و زندانی سیاسی، در پی اعتصاب غذا موقتا با قرار وثیقه آزاد شده بود. او دهم اردیبهشت ماه با انتشار نامه‌ای از زندان اوین خواستار بررسی غیر امنیتی پرونده اش شده بود.
اسماعیل عبدی اردیبهشت ماه امسال با وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی، از زندان آزاد شده بود. آن زمان او پس از ۱۶ روز اعتصاب غذا تا زمان صدور رای دادگاه تجدید نظر آزاد شده بود. مهرماه سال گذشته حکم شش سال زندان اسماعیل عبدی در شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر تایید شد.
او با پیگری‌های فاطمه سعیدی، نماینده مردم تهران در مجلس،  به مرخصی آمده بود. فاطمه سعیدی نامه‌ای از دادستان تهران خواست تا امکان ملاقات او با اسماعیل عبدی، عضو هیئت مدیره کانون صنفی معلمان ایران، را فراهم کند.

 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »