وزیر بهداشت به ملاقات مهدی کروبی رفت

زیتون– حسن هاشمی٬ وزیر بهداشت، شب گذشته به ملاقات یکی از رهبران در حصر جنبش سبز، مهدی کروبی رفت.
به گفته او مهدی کروبی در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار داد و وضعیت سلامت وی خوب است و جای هیچگونه نگرانی نیست.
وزیر بهداشت به ایرنا گفت: «برای دومین بار به عیادت حجت الاسلام مهدی کروبی رفتم، ایشان به علت ناراحتی قلبی در بیمارستان بستری است و خوشبختانه حالشان خوب است و طی چند روز آینده از بیمارستان مرخص می شود.»
او در مورد وضعیت سلامت مهدی کروبی توضیح داد که او از روز دوشنبه به علت مشکلی که از نظر ضربان قلب داشت، در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد و لازم است تا یکی دو روز دیگر در بیمارستان باشد تا کنترل و آزمایشهای لازم برای وی انجام شود.
هاشمی تاکید کرد: «در دیدار با آقای کروبی مدتی با هم صحبت کردیم و در حین صحبت با وجود هیجاناتی که حین صحبت داشتیم.پزشک معالج وی دوباره ایشان را ویزیت کرد و مطمئن شدیم که حالشان کاملا خوب است و جای نگرانی وجود ندارد. »
دوم مردادماه محمد کروبی٬ فرزند یکی از رهبران در حصر جنبش سبز، خبر داد که مهدی کروبی در صبح امروز در بیمارستان بستری است.
به گفته فرزند مهدی کروبی، وی برای چکاب قلب به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شده و پزشکان تشخیص دادند که چون ضربان قلب او بسیار پایین است باید بستری شوند.
این چندمین بار است که مهدی کروبی به خاطر وضعیت جسمی، از حصر به بیمارستان منتقل می شود.
مهدی کروبی به همراه میرحسین موسوی و زهرا رهنورد سه رهبر جنبش سبز در سال ۸۸ بودند که از بهمن ۸۹ در بازداشت خانگی یا حصر به سر می برند.
آنها به بازداشت خود معترض هستند و می‌گویند بدون محاکمه، بازداشت خانگی آنها غیر قانونی است.
شکسته شدن حصر از اولین خواسته‌های مردم در دو دوره انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و دوازدهم بود که به رغم وعده حسن روحانی،هنوز محقق نشده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »