تشکر مهدی کروبی از آیت‌الله صانعی و بیات زنجانی

زیتون– مهدی کروبی، از رهبران در حصر «جنبش سبز»، طی پیامی از دیدگاه‌های «مترقیانه و مردم‌محور» آیت‌لله یوسف صانعی طی سال‌های گذشته و به‌خصوص «در ایام انتخابات اخیر» و توجه ویژه‌ای که همیشه به «سرنوشت محصوران» داشته‌اند و آنان را فراموش نکرده‌اند تقدیر و تشکر کرد.
امروز محمدحسین کروبی و سید محمدعلی ابطحی به نمایندگی از مهدی کروبی در سفر کوتاهی به قم با یوسف صانعی و بیات زنجانی دیدار کردند. در این دیدار از بی‌مهری‌هایی که در طول سال‌های اخیر از سوی حاکمیت و نیز از سوی یاران و دوستان قدیمی به این مرجع شیعه شده است و باعث نگرانی آقای کروبی بود، اظهار تأسف شد.
به گزارش سحام، نمایندگان مهدی کروبی با آیت الله بیات نیز دیداری انجام دادند و از تلاش‌ها و زحمات صادقانه او و یادآوری همیشگی محصوران و موقع‌شناسی ایشان در مسائل کشور تقدیر گردید.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »