عارف: ادمین‌های کانال‌های تلگرام نباید بازداشت می‌شدند

زیتون– محمدرضا عارف، رییس فراکسیون امید مجلس، با انتقاد از بازداشت مدیران کانال‌های تلگرام نزدیک به اصلاح‌طلبان گفت انتظار از قوه قضاییه این است که «به‌ سرعت این مسایل را جمع و مشکلات را حل کنند».

عارف در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به بازداشت این افراد در روزها پایانی سال گذشته، گفت این اتفاق «درست نبود و بهتر بود که هرگز این اتفاق‌ها نمی‌افتاد». او اضافه کرد: «شبهه سیاسی بودن درباره این اتفاق برداشته شد؛ چراکه همه این ادمین‌های کانال‌های تلگرامی و فعالان رسانه‌ای از یک جریان سیاسی بودند».

رییس فراکسیون امید با اشاره به این‌که «پیگیری امور که وظیفه نمایندگان است»، اضافه کرد: «امیدواریم پیش از آن‌که این بحث از طریق تریبون‌های مجلس مطرح شود که طبیعتا آن‌چنان به حفظ آرامش در شرایط فعلی کمکی نخواهد کرد، ان‌شاالله این مشکلات مرتفع شود».

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »