فرمان مهاجرتی جدید امضا شد

زیتون– دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا، نسخه جدید فرمان مهاجرتی را امضا کرد. این فرمان شامل دستورالعمل جدید منع ورود مسافران و مهاجران شش کور از ده روز دیگر به اجرا گذاشته خواهد شد.
در فرمان جدید نام عراق از فهرست حذف شده و شهروندان شش کشور عمدتا مسلمان ایران، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن از ورود به آمریکا منع شده اند.
فرمان اجرایی جدید صدور هرگونه ویزا برای تمامی شهروندان این شش کشور را برای مدت ۳ ماه معلق کرده و از ده روز دیگر اجرایی خواهد شد.
دستور جدید فقط شامل حال ویزاهایی خواهد بود که قرار است صادر شود و دارندگان کارت سبز (اقامت دائم) و کسانی که پیشتر ویزای آمریکا را دریافت کرده‌اند از آن مستثنی شده‌اند.
دستور جدید پناهجویان سوری را به طور جداگانه هدف قرار نمی‌دهد. هرچند دولت ترامپ می‌گوید که در حال حاضر پلیس فدرال (اف بی آی) حدود ۳۰۰ مظنون اعضای گروه‌های تروریستی که به عنوان پناهجو به آمریکا آمده‌اند را زیر نظر دارد.
بیش‌تر از یک ماه پیش، رییس جمهوری آمریکا با امضای فرمانی جنجالی برای حفاظت از آمریکا در مقابل حملات تروریستیی ورود پناهجویان به آمریکا را برای ۴ ماه معلق کرد و موقتا بازدید شهروندان هفت کشور با اکثریت مسلمان از جمله ایرانیان به آمریکا را ممنوع کرد. این فرمان توسط قضات در چند دادگاه لغو شد.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »