دست رد حیدر العبادی به سینه آمریکا

عراق وارد درگیری‌های آمریکا با ایران نمی‌شود

زیتون– حیدر العبادی، نخست وزیر عراق، گفت این کشور در هیچ یک از درگیری‌های بین‌المللی و منطقه‌ای له یا علیه کشورهای دیگر وارد نخواهد شد.
حیدر العبادی در برنامه‌ای تلویزیونی و پس از نخستین مکالمه تلفنی خود با دونالد ترامپ٬ این موضوع را مطرح کرده است که در آن درباره تنش میان ایران و آمریکا نیز صحبت‌هایی شده بود.
کاخ سفید روز گذشته (جمعه) تایید کرد که دونالد ترامپ و حیدر عبادی در اولین تماس تلفنی خود از زمان در اختیار گرفتن پست ریاست جمهوری «درباره تهدید ایران در منطقه با هم صحبت کرده‌اند.»
دفتر نخست وزیری عراق متنی از این مکالمه تلفنی را بدون اشاره به ایران، منتشر کرد. در این متن آمده است که رهبران دو کشور در این تماس تلفنی درباره روابط فیمابین و راه‌های توسعه آن با هم مذاکره کردند. این بیانیه تایید کرده که در مکالمه تلفنی صورت گرفته، رییس جمهوری آمریکا با تاکید بر این که عراق از متحدان این کشوراست بر همکاری بین آمریکا و عراق برای مقابله با تروریسم تاکید کرد.
طرفین در این مکالمه تلفنی همچنین بر ضرورت مقابله با گروه دولت اسلامی (داعش) تاکید کرده‌اند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دست رد حیدر العبادی به سینه آمریکا

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »